کد خبر: 875184
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
ویژه‌های جوان:
محمد علي نجفي كه گفته بود «بي‌ترديد در صورت انتخاب بنده به عنوان شهردار از همان روز اول جامه سياسي از تن درمي‌آورم و جامه خدمت خواهم پوشيد...
محمد علي نجفي كه گفته بود «بي‌ترديد در صورت انتخاب بنده به عنوان شهردار از همان روز اول جامه سياسي از تن درمي‌آورم و جامه خدمت خواهم پوشيد چراكه شهردار بايد موضعي فراجناحي داشته باشد. هرچه اين مديريت سياسي شود، بي‌ترديد از انجام مأموريت‌هاي خود دور خواهد شد. » روز پنج‌شنبه در يك نشست سياسي حضور يافت و حرف‌هايي سياسي زد تا نشان دهد آن جامه خدمت پوشيدن چقدر شعارزده بيان شد. نجفي روز پنج‌شنبه در نشست مشترك هيئت رئيسه شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان با هيئت رئيسه فراكسيون اميد و روساي شوراها و شهرداران كلانشهرها گفت كه «مصالح كشور و مصالح آينده اصلاحات در گرو كارآمدي مديران اصلاح‌طلب است. ما در موقعيتي هستيم كه بايد در موضع‌گيري‌هاي خود به دنبال تقويت گفتمان اصلاحات، حفظ سرمايه اجتماعي و ترجيح منافع عمومي بر منافع گروهي باشيم. » شهردار تهران از عارف هم خواست براي پيگيري برخي برنامه‌ها كميته‌هاي مشتركي بين شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان، شوراي شهر و فراكسيون اميد تشكيل دهد. 

از آغاز اصلاح‌طلب شدن شوراي شهر تهران و كارگزاراني شدن شهرداري اين بيم و هراس وجود داشت كه همچون دوره اول شورا و شهرداري همان زمان مديريت شهري تهران به جاي رفاه تهراني‌ها به دنبال اهداف و منافع سياسي اصلاح‌طلبان باشد. عباس عبدي هم به تازگي يادداشتي نوشته كه گرچه با هدف تخريب محمدباقر قاليباف نوشته شده، اما نشان مي‌دهد صرف كردن اوقات به سياسي بازي توسط شهردار تهران چه خروجي‌هايي خواهد داشت. عباس عبدي مي‌نويسد كه «شهرداري تهران امروز به صورت عاجل با مسئله پرداخت حقوق كاركنان خود مواجه است و تمام هم و غم آن بايد حل اين مشكل باشد. حل مشكلي كه تاكنون به صورت استقراض از بانك شهر و فروش و پيش فروش تراكم يا اموال شهر و عقب انداختن بدهي به پيمانكاران و شيوه‌هاي مشابه انجام شده بود.» عبدي البته براي ادعاي خود در مورد استقراض از بانك شهر و تعويق پرداخت بدهي پيمان‌كاران سند و دليلي ندارد، اما وقتي نمي‌توانند شهر را اداره كنند و به اخلاق هم مقيد نيستند، جز تخريب قاليباف راهي مي‌ماند؟

سرمقاله‌های زنجیره‌ای!
مسعود بهنود، كارشناس بي بي سي فارسي كه از كارهاي روزانه او تورق و البته تعميق در روزنامه‌هاي چاپ ايران است، دیروز در توئیتی با انتشار تصوير يادداشت صفحه اول روزنامه ابتكار نوشت: «مقاله شنبه روزنامه ابتكار نشان مي‌دهد سردبيران روزنامه‌هاي همديگر را نمي‌خوانند که اگر می‌خواندند معلومشان مي‌شد كه اين عينا همان سرمقاله اعتماد هفته گذشته است.» توئيت بهنود البته با واكنش سردبير روزنامه ابتكار مواجه شده و او در پاسخ، در چند توئيت نوشته كه به طور خاص يادداشت آقاي عباس عبدي در روزنامه اعتماد را نخوانده و شايد هم اگر خوانده بود، ميان هزاران كلمه خوانده شده حضور ذهن نمي‌داشت و اينكه «به هر حال آدم انتظار دارد كسي كه با عنوان پرطمطراق جامعه‌شناس برايش يادداشت مي‌نويسد، اين قدر قابل اعتماد باشد كه «كاپي» نكند!» 
سردبير ابتكار البته بابت اين قضيه در توئيتر عذرخواهي كرده است. اما آنچه از گفته سردبير ابتكار برمي‌آيد نشان از دزدي يادداشت اصلاح‌طلبان از همديگر دارد. 

این اصلاح‌طلبان پاکدست!
محمدرضا عارف، رئيس فراكسيون اميد و سرليست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس گفته كه «يكي از ويژگي‌هاي اصلاح‌طلبان پاكدست بودن آنها است. در جريان حوادث 88 و اتهاماتي كه به برخي اصلاح‌طلبان‌زده شد نتوانستند برچسب فساد اقتصادي به آنها بزنند. اكنون كه در قدرت هستيم بايد بيشتر مراقبت كنيم كه ساحت اصلاح‌طلبي از هرگونه فساد مبرا باشد.  اگر از همه حرف و حديث‌ها پيرامون رانت‌هاي اطرافيان اصلاح‌طلبان و آقازاده‌ها و ژن‌هاي خوب بگذريم، باز هم غلامحسين كرباسچي و فساد مالي‌اش هست كه از ليدرهاي اصلاح‌طلبان است. مهدي هاشمي هم كه اكنون دوران محكوميت اقتصادي و امنيتي خود را مي‌گذراند، اسپانسر مالي اصلاح‌طلبان بود و خودش هم اصلاح‌طلب بود. شهرام جزايري هم فقط به نمايندگان اصلاح‌طلب مجلس رشوه داده بود و رشوه هم براي اصلاح‌طلب جماعت گويا فساد محسوب نمي‌شود. اصلاً همه آن كرباسچي‌ها و مهدي هاشمي‌ها و جزايري‌ها و حقوق نجومي‌ها و صندوق ذخيره‌ها ماييم! اصلاح‌طلبان همين كه دلشان پاك است، كافي است!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
1
0
سایت محترم " افرادی مانند محمد علی نجفی " به عنوان شهردار شهر تهران " در مقابل خدمات بزرگ زیادی که بوسیله اقای قالیباف در شهر تهران انجام گرفته ست " توانائی جهت اعتلای شهر تهران رادر چنته خود نمی بیند " که بخواهد جامه خدمت بر تن کند " پست شهرداری از ابتدا هم برای ایشان به عنوان جامه سیاسی و سکوی پرش همفکران خودرا در نظر داشته که " هر روز درخواب جامه ریاست جمهوری را برتن
می کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار