کد خبر: 874985
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی:
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه‌ای که روحانی در مذاکرات سعدآباد داشت، باز هم در برجام تکرار شد.
احمد علیرضابیگی در خصوص احتمال اعلام عدم پایبندی ایران به برجام از سوی ترامپ اظهار داشت: آنچه را پیر دیر ما در خشت خام می‌دید، دولت ما در آیینه شفافی که پیر دیر به آنها نشان داد، ندید این در حالی بود که این روزها پیشتر نیز قابل پیش‌بینی بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت همانند جوانی بود که متوجه واقعیت‌های جهان نبود، بیان کرد: تجربه‌ای که روحانی در مذاکرات سعدآباد داشت، باز هم در برجام تکرار شد.

وی در تشریح مزایای برجام افزود: برجام سبب شد تا ایمان راسخ به رهنمودهای مقام معظم رهبری افزایش یابد، از طرف دیگر برجام فضای ایران‌هراسی پیرامون کشورمان را برطرف کرد.

علیرضا‌بیگی با بیان اینکه ترامپ نتوانست شرایطی شبیه کره شمالی را علیه ایران ایجاد کند، متذکر شد: برخی موضوعات در برجام بدون اخذ تضمین‌های لازم و بدون لحاظ کردن خط قرمزهایی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده بودند، صورت گرفت.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر زمان آن نیست که به دنبال مقصر و محاکمه آن برویم زیرا به وحدت ملی کشور آسیب می‌زند، گفت: حداقل کار ما باید آن باشد که از اتفاقات رخ داده درس بگیریم و ناگزیر از آن هستیم که بر توان داخلی خود تکیه کنیم.

 وی ادامه داد: مهم آن است که فناوری هسته‌ای برگ برنده ایران در تمام مذاکرات بوده و خواهد بود، زیرا علم و دانش این کار را همچنان در اختیار داریم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر