کد خبر: 874970
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
درنشست انجمن کتابخانه های عمومی استان مرکزی مظرح شد:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به حوزه اجتماعی استانداری مرکزی اختصاص یافت.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به حوزه اجتماعی استانداری مرکزی اختصاص یافت.

غلامرضا فتح آبادی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان مرکزی افزود: تخصیص این میزان اعتبار، فرصتی برای گسترش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فراهم کرده تا مدیران با تدوین برنامه های اثربخش از این ظرفیت استفاده کنند.
وی ارتقای فرهنگ شهروندی، توجه به سلامت اجتماعی، ایجاد امید به زندگی برای شهروندان و احیای فرهنگ مطلوب را از رسالت های اصلی حوزه فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان، برنامه های فرهنگی و اجتماعی حوزه خود را در قالب پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تدوین و برای جمع بندی به استانداری اعلام نمایند.
فتح آبادی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در رویداد ملی جشنواره کتابخوانی رضوی، 600 هزار نفر در کشور شرکت کردند که میزان مشارکت مردم استان مرکزی در این جشنواره با رشد 162 درصدی همراه بود.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: سال گذشته میزان مشارکت مردم این استان در جشنواره کتابخوانی رضوی 2 دهم درصد بود که این میزان در سال جاری رشد قابل توجهی داشته است.
فتح آبادی در ادامه افزود: از ابتدای امسال 2 هفته فرهنگی در خنداب و آشتیان با رویکرد، اخلاق اجتماعی برگزار شد و بعد از ماه صفر نیز چهارهفته فرهنگی در ساوه و زرندیه برگزار می شود.
سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: در اجرای سند کاهش آسیب های اجتماهی نهاد کتابخانه های استان با تدوین برنامه های فرهنگی و آموزشی، فعالیت های مناسبی را در دستور کار قرار داده است.
علی اکبر احمدی افزود: 44 نشست کتابخوانی با موضوع آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان، نصب بنر در 13 کتابخانه با موضوع کاهش طلاق و برگزار کارگاه آموزشی با حضور کارشناسان مجرب بخشی ازفعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی استان مرکزی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار