کد خبر: 874661
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: با هدف پیشگیری از اعتیاد نظارت بر سرویس مدارس استان اردبیل تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فریبا محمدلو در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اظهار داشت:  نیاز است که سرویس مدارس استان اردبیل با هدف پیشگیری از اعتیاد به طور جدی کنترل شود و در این زمینه هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم مبنای کار قرار داده شود.

وی افزود: نظارت بر محیط مدرسه نیز باید توسط مربیان آموزشی با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار داده شود تا دیگر شاهد بروز مسائل و موارد مشکل‌ساز نباشیم و در این زمینه اولیای دانش‌آموزان نیز باید وظیفه و رسالت خود را در امر آموزش و آگاه‌سازی به طور همه‌جانبه ایفا کنند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: درخواست سرویس مورد تائید و اعتماد وظیفه مدرسه است که باید در این زمینه مسئولان و متولیان امر همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند چرا که متاسفانه در این زمینه گزارشاتی به دست ما رسیده برخی از مدارس این موضوع را مورد توجه قرار نمی‌دهند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این جلسه بیان کرد: طبق گزارشات به دست آمده مشخص شده که میزان گرایش به اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی بسیار کم است و وضعیت دانشجویان اردبیل خوب برآورد می‌شود که نیاز است تلاش و اقدامات انجام یافته در این زمینه به همین منوال ادامه یابد.

گودرز صادقی  تصریح کرد: نیاز است اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در دانشگاه با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار داده شود تا بتوانیم به تمامی خواسته‌هایمان به طور مطلوب در این زمینه دست یابیم و نتایج و خروجی‌های مناسبی را شاهد باشیم چرا که این مسئله برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با کمبود خوابگاه در دانشگاه روبه‌رو هستیم که امیدواریم در این زمینه نیز مسئولان همکاری لازم را با ما داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر