کد خبر: 874437
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
مدیرعامل انجمن خبر داد:
مدیرعامل هلال‌احمر استان از راه‌اندازی انجمن حکیمان قومس و اخذ مجوز این تشکل که در برگیرنده پزشکان فارغ‌التحصل علوم پزشکی سمنان در کمتر از سه دهه گذشته است، خبر داد.
دکتر حسن شکرالهی مدیرعامل انجمن حکیمان قومس با اعلام این خبر اظهار کرد: این انجمن با هدف بهره‌گیری از ظرفیت و توان تخصصی فارغ‌الاتحصیلان دانشگاه علوم پزشکی سمنان که بخش مهمی از آنها خارج از استان و کشور است راه‌اندازی شده است.

وی توسعه کمی و کیفی دانشگاه علوم پزشکی سمنان را از دیگر اهداف راه‌اندازی این انجمن برشمرد و تصریح کرد: در گام اول مجوز این تشکل اجذ شده و نشستی هم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

مدیرعامل انجمن حکیمان قومس با بیان اینکه در آغاز پیشنهاد ما برای نام تشکل انجمن فارغ‌التحصلان علوم پزشکی سمنان بود افزود: بنا به برخی دلایل نام انجمن به انجمن حکیمان قومس تغییر یافت.

وی از فارغ‌التحصلان علوم پزشکی سمنان به عنوان یک سرمایه و ظرفیت بسیار غنی یاد کرد و گفت: ایجاد ارتباط با این سرمایه‌ها و استفاده از توان و ظرفیت‌ها آنها می‌تواند هم به توسعه دانشگاه و هم به ارتقاء جایگاه آن در حوزه‌های بهداشتی، آموزشی، پژوهشی و...کمک کند.

شکرالهی با بیان اینکه بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه امروزه در خارج کشورند تصریح کرد: تعداد بسیار زیادی از دانشجویان این دانشگاه به ویژه در 10-پانزده سال نخست غیربومی بودند و امروز در سایر استان‌ها استان‌ها مشغول خدمت هستند.

وی با بیان اینکه در آن دوره 70-هشتاد درصد دانشجویان این دانشگاه غیربومی بودند خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر تعداد دانشجویان بومی این دانشگاه افزایش یافته است.

مدیرعامل هلال‌احمر استان با بیان اینکه مرحله اول کار اجرایی ما در این انجمن تهیه بانک اطلاعاتی کاملی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه است ادامه داد: در آینده و در گام‌های بعدی برگزاری همایش‌ها و گردهمایی است تا زمینه استفاده دانشگاه از این ظرفیت کم‌نظیر بیش از پیش فراهم شود.

دکتر حسن شکرالهی ، دکتر کاظم امیدیان، لیدا فتاحی‌زاده، ماشالله کلاهدوز و زهره کاهانی به عنوان اعضای هیئت مدیره و حسن شکرالهی به عنوان مدیرعامل این انجمن انتخاب شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار