کد خبر: 874264
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین :
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید غلامی کسی بود که با خدا معامله کرد و در را خدا مجاهدت کرد ایشان در معامله با خدا و در اطاعت از ولی سرسوزنی تردید نداشت.

سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین درمراسم افتتاح اردوگاه فرهنگی-آموزشی شهید احمد غلامی اسلامشهر با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: شهید غلامی که شهید مدافع حرم شد،دردوران دفاع مقدس بارها تا مرز شهادت پیش رفته و چندین مرتبه بدن شریفشان جراحت برداشت و شیمیایی شد ، ایشان در هر حماسه‌ای دراین ۳۸ سال تا قبل از شهادتشان هر جا رصد می‌کردیم حضور داشت.

سردار فضلی بیان کرد:زمانی که جنگ آغازشد،اثرشهیدغلامی را باید درخرمشهروآبادان جستجوکرد، در دوران دفاع مقدس زمانی که امام فرمان دادند،حصر آبادان باید شکسته شود، شهید غلامی از پیشتازان بودند که، در شکست محاصره آبادان حضورداشتند.

سردارفضلی اضافه کرد:شهید غلامی کسی بود که با خدا معامله کرد ودررا خدا مجاهدت نمود،ایشان درمعامله با خدا و دراطاعت از ولی،سرسوزنی تردید نداشت.

وی با تمجید از نام‌گذاری اردوگاه  آموزشی فرهنگی  سپاه سیدالشهداء استان تهران، به نام شهید غلامی ،خاطر نشان کرد: باور داریم شهدا نام نیکویشان در تربیت فرزندان و جوانان اثر خواهد داشت.

دراین مراسم سردارعلی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به روند نام‌گذاری این اردوگاه به نام سردارغلامی،اظهارکرد:با توجه به اینکه درنظرداشتیم ،نام این مجموعه می‌بایست نماد سپاه سیدالشهداء ‌باشد، براین اساس همه به این جمع‌بندی رسیدیم که این اردوگاه به نام سردار شهید حاج احمد غلامی مزین شود که، حق عظیمی به گردن همه ما دارند.

وی با تأکید براینکه شهید غلامی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت بود، افزود:این بزرگوارامروز برای ما به عنوان یک الگو وسرمشق باید باقی بماند، نسل آینده انقلاب باید با نام ایشان همیشه عجین باشد.

سردارنصیری خاطر نشان کرد:مقررشد نمادی ازاین شهید بزرگوارکه بیانگر خصوصیات فردی و کاری این عزیز است ، دراین اردوگاه ایجاد شود،تا مراجعه‌کنندگان با نام و خصوصیات فردی ایشان آشنا شوند.

اردوگاه فرهنگی آموزشی  شهید احمد غلامی در در زمینی  به وسعت  8000 متر مربع و با زیر بنای 2800 متر مربع  ، برای اسکان  شبانه روزی  400 نفر  احداث شده که درفاز نخست ظرفیت  پذیرش واسکان برای 200 نفر  احداث و ساختمانهای  آموزش و خوابگاه  ، سالن ورزشی ، نماز خانه و سالن  اجتماعات  ، سالن غذا خوری و امکانات  رفاهی و...  برای برگزاری اردوهای آموزشی  بسیجیان  پایگاههای مقاومت شهرستانهای استان  تهران  احداث شده است .

    

    

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر