کد خبر: 873873
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مدعی شد این تیم هیچ مشکل حقوقی برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تراکتورسازی برای حضور در دبی تبریز مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی سختی مقابل پدیده مشهد داشتم که متاسفانه شکست خوردیم. حالا وقت جبران است. گسترش فولاد تبریز تیم قابل احترامی است. آنها یکی از معدود باشگاههایی هستند که ساختار حرفه ای دارند. با این حال نیاز به برد داریم و چاره ای جز پیروزی در دربی تبریز نداریم.

سرپرست تراکتورسازی تبریز در ادامه تصریح کرد: در دیدار با پدیده مشهد کمی بدشانس بودیم اما کیفیت بازی هایمان به قدری خوب شده است که احساس می کنم با ادامه همین روند بتوانیم نتایج خوب را ادامه دهیم. باید از تماشاگرانمان که شرایط حساس تیم را درک کردند و تنهایمان نگذاشتند تشکر کنم. آنها نشان دادند فهم فوتبالی هوادار به چه معناست.

وی در ادامه درباره شایعه حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: اصلا چنین بحثی مطرح نیست. پیگیری های زیادی برای حل و فصل مشکلات مالی باشگاه داشته ایم که خوشبختانه توانستیم اکثر مطالبات را پرداخت کنیم تا با مشکلات اینچنینی روبرو نشویم. نگران حذف از آسیا نیستیم و همه چیز در باشگاه روی روال افتاده است و نگرانی نیست.

محمودی درباره شکایت چند تن از بازیکنان سابق تراکتورسازی بابت مطالبات خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار کرد: بخش حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع است و فکر می کنم خیلی زود حل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار