کد خبر: 873723
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
مديرعامل سازمان مديريت صنعتي نقاط ضعف بنگا‌ه‌ها و سازمان‌ها را ضعف در توانمندي و قابليت سازماني دانسته و معتقد است، عدم‌توجه به منابع انساني و توسعه آن، نگاه فرايندي در سازمان‌ها و نبود مدير شايسته در رأس بنگاه‌ها موجب عدم‌توسعه و ارتقا مي‌شود. 
محمد علي‌محمدي در نشست خبري از برگزاري پانزدهمين همايش جايزه ملي تعالي سازماني در اسفند ماه سال جاري خبر داد و افزود: فلسفه اين جايزه ايجاد فضاي رقابت بين سازمان‌ها و بنگاه‌هاي خصوصي و دولتي و سايرين است براي اينكه بتوانند سهم‌شان را از اقتصاد كشور نشان دهند. محمدي تأكيد كرد: آنچه در فضاي رقابتي مهم است اينكه بنگاه‌ها قابليت‌هاي بنگاهي خود را اثبات كنند و هرچه فضا مسابقه‌اي‌تر باشد سازمان‌ها تمايل بيشتري به ارزيابي دارند. 
وي با بيان اينكه تاكنون تنها يك بنگاه توانسته است تنديس زرين جايزه تعالي سازماني را از آن خود كند، افزود: سازمان متعالي آنقدر قوي است كه در شرايط پر‌نوسان محيطي پايدار است و از فرصت‌ها استفاده مطلوب خواهد كرد. مدير عامل سازمان مديريت صنعتي ياد‌آور شد: از 100 درصد متقاضيان حدود 63 درصد موفق به دريافت تنديس و 90 درصد موفق به دريافت تقديرنامه شدند و به همه متقاضيان گواهي تعهد و تعالي داده شده است. وي يادآور شد: تاكنون تنها فولاد مباركه تنديس زرين را از آن خود كرده و تنديس سيمين نيز تاكنون به سه شركت فولاد خوزستان، يك شركت توليدي لوله‌هاي نفتي (فراسان) و بانك پاسارگاد تعلق گرفته است.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار