کد خبر: 873692
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
عبدالله ویسی

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت که نوع فوتبال پورموسوی، سرمربی فولاد را می‌شناسد و تیمش را برای انجام بازی زیبا به میدان می‌فرستد.

به گزارش ایسنا، دیدار داربی اهواز بین تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان، فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود. عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هر دو تیم برای خوب بازی کردن و بازی تماشاگر پسند تلاش می‌کنند. نتیجه این دیدار در هر صورت باعث برنده شدن فوتبال خوزستان می‌شود. اگر ما ببریم وضعیتمان در جدول بهتر می‌شود و اگر فولاد ببرد در بین مدعیان می‌ماند. با مساوی هم که امتیازات تقسیم می‌شود. ما یک امتیاز را هنگام ورود به زمین داریم و برای دو امتیاز باقی مانده تلاش می‌کنیم. در کل تلاش می‌کنیم که یک بازی تماشاگرپسند به نمایش بگذاریم. من فوتبال "سید" (اکبر پورموسوی) را می‌شناسم. آن‌ها وضعیت بهتری از لحاظ روحی و جایگاه در جدول رده بندی دارند.

او افزود: محروم و مصدوم نداریم ولی دو بازیکن عضو تیم ملی نوجوانان در اردوی این تیم هستند. دو نفر هم در کمیته انضباطی باشگاه حضور دارند و در این دیدار نیستند.

سرمربی استقلال درباره اختلافاتی که ابتدای فصل با پورموسوی پیدا کرده بود،‌ تصریح کرد: از این که پورموسوی همکار من بود و الان سرمربی تیم لیگ برتری است خوشحالم. این افتخار خوزستان و خود من است. او مربی فولاد خوزستان است و من مربی استقلال و هر دو برای پیروزی تیممان می‌جنگیم. امیدوارم او موفق باشد. یکسری خاله‌زنک بین ما صحبت‌هایی رد و بدل می‌کردند که باعث ایجاد اختلاف نظر بین ما شده بود. من سید را کاملا می‌شناسم و هر مربی خوزستانی که موفق باشد ما خوشحال می‌شویم.

ویسی گفت: آن‌ها خط حمله خوبی در اختیار دارند و خط هافبک هر دو جنگنده هستند. این‌ها باعث می‌شود که فوتبال خوبی را مشاهده کنیم.

او درباره شایعاتی مبنی بر درگیری مربی تیم با دو بازیکنی که به کمیته انضباطی باشگاه تحویل داده شده‌اند گفت: چنین چیزی نبود. کمبود این دو بازیکن به ما لطمه نزده است. بعد از این دو بازی تکلیف دو بازیکن مشخص می‌شود. این اتفاق مانند دعوا در خانواده است ولی من که نباید بگویم که با فرزند و همسرم چه رفتاری می‌کنم. اگر من هم این اتفاقات را بازگو کنم اتفاقی مانند برنامه ۹۰ رخ می‌دهد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره وضعیت یونس دلفی بازیکن جوان این تیم گفت: او پارسال قرار بود که به اسپانیا برود ولی به خاطر مشکل ویزا این اتفاق رخ نداد. امسال ما به او این اجازه را نمی‌دهیم که از تیم جدا شود.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار