کد خبر: 873662
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در بازی با الهلال یکدست سرخپوش خواهند بود و بازیکنان الهلال عربستان نیز با پیراهن آبی و شورت سفید به میدان می آیند.

به گزارش خبرگزاری مهر،  نشست هماهنگی پیش از بازی امروز با میزبانی الهلال و به ریاست «ارماک» از استرالیا به عنوان ناظر بازی و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل «روتانا پارک» ابوظبی محل اقامت تیم فوتبال الهلال عربستان برگزار شد.

 محمود خوردبین، محمد ترکاشوند و پندار خمارلو از طرف پرسپولیس در این جلسه حاضر شدند.

در این نشست مقرر شد پرسپولیس یک دست سرخپوش شود. همچنین دروازه‌بان این تیم یکپارچه سبز می‌پوشد و کاور نفرات نیمکت نشین مشکی خواهد بود.

داوران زرد می‌پوشند و الهلال هم پیراهن و جوراب آبی و شورت سفید به تن خواهند داشت. دروازه‌بان میزبان رنگ طوسی و نیمکت نشینیان الهلال هم کاور سبز به تن خواهند کرد. درهای ورزشگاه ساعت ۱۸ به وقت محلی باز می‌شود.

در این جلسه درباره رفت و آمد اتوبوس تیم ها به داخل ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی امارات نیز تصمیم گیری شد. بر این اساس پرسپولیس و الهلال به ترتیب ساعت هجده و پنج دقیقه و هجده هتل‌های محل اقامت خود را ترک می‌کنند و برای گرم کردن از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه وارد زمین می‌شوند و ۳۰ دقیقه زمان خواهند داشت.

همچنین داوران برای اینکه زودتر در ورزشگاه حاضر باشند و شرایط را تحت کنترل بگیرند، از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه هتل را به قصد ورزشگاه ترک می‌کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی مقابل الهلال عربستان برگزار می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار