کد خبر: 873549
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
عده‌اي با حمله به يك مجتمع تعميرگاهي در غرب تهران، محل را تخريب کردند و لوازم آنجا را به سرقت بردند. 
به گزارش خبرنگار ما، اين حادثه چند شب قبل در يك مجتمع تعميرگاهي خودرو در خيابان سيمون بوليوار اتفاق افتاد. شاكي در توضيح ماجرا به مأموران كلانتري 140 باغ فيض گفت: «چند سال قبل با دو نفر از دوستانم تصميم گرفتيم زميني را براي ساخت يك مجتمع تعميرگاهي اجاره كنيم. براي اين كار هر نفر 100 ميليون تومان گذاشتيم و بعد از اجاره زمين شروع به ساخت مجتمع كرديم.
كار ساخت شروع شده بود و تازه ستون‌هاي مجتمع را زده بوديم كه مأموران شهرداري با اعتراض به ساخت و ساز گفتند اين زمين مجوز ندارد و بايد كار را تعطيل كنيد. 
ما توجهي نكرديم و به كار ادامه داديم كه با چندين تذكر از سوي شهرداري مواجهه شديم تا اينكه در آخرين مراجعه مأموران شهرداري، به توافق رسيديم تا در جريان ساخت مجوز بگيريم.‌» مرد جوان ادامه داد: «اين گذشت تا اينكه بعد از روي كارآمدن شهردار جديد، مأموران شهرداري بار ديگر به ما تذكر دادند. ما هم پيگير ماجرا بوديم تا اينكه يك روز صبح متوجه شديم محل تخريب شده است. 
بعد از بررسي فهميديم گاو صندوق حاوي سكه و پول، دستگاه هارد دوربين هم سرقت شده است.‌» با طرح اين شكايت تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد. ابراهيم‌زاده، سرپرست روابط عمومي شهرداري منطقه‌پنج هم به خبرنگار ما گفت: در جريان تخريب محل هستيم و موضوع با طرح شكايت از سوي شاكيان به صورت قانوني در جريان است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار