کد خبر: 873263
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
رئیس شورای شهر اردبیل:
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: خرید خودرو و استفاده از آنها حق مسلم اعضای شورای شهر است که طبق سنوات گذشته این کار برای شورای پنجم نیز انجام شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به مباحث مطرح شده در ارتباط با خودروی اعضای شورای شهر اظهار کرد: این مساله تازه ای نیست بلکه در هر دوره شورای شهر هر یک از اعضا از این امکانات بهره مند شدند و در این دوره نیز حق مسلم اعضاست تا از خودروی مناسب بهره مند باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه اکثر این خودروها باقیمانده از دوره چهارم مستهلک شده و ما باید از بابت تعمیر این خودروها هزینه های گزافی را پرداخت کنیم که پیشنهاد کردیم از طریق مزایده این خودروها به فروش گذاشته شده و از رده خارج شود.

رئیس شورای شهر اردبیل با یادآوری اینکه هر یک از اعضای شورای شهر از خودروی جدید بهره مند خواهند شد تصریح کرد: امیدواریم عده ای با طرح چنین مسایل حاشیه ای شورا را وارد حوزه بی ارتباط با مصلحت کلان شهری نکنند تا شورای چهارم بتواند به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

پوستی با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و پاسداشت ایام عزاداری حسینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران هر دستاوردی را کسب کرده در سایه فرهنگ ایثار و شهادت و عظمت ماه محرم و صفر بوده و امیدواریم مردم حسینی اردبیل از دهه محرم و سوگواری سیدالشهدا بهترین بهره را ببرند.

در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با پرداخت 150 میلیون تومان اعتبار برای کمک به اعزام کاروان های راهیان نور موافقت کرده و در ادامه موضوع افزایش اضافه کار کارگران و رفتگران شهرداری از 30 ساعت به 50 ساعت در 6 ماهه دوم سال مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اکثریت اعضای شورای شهر با این پیشنهاد موافقت کردند.

در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل چندین مورد طرح بازگشایی و تملک اراضی توسط شهرداری در محلات مختلف به تصویب رسید و اعضای شورای شهر با پرداخت نیمی از هزینه آسفالت محوطه مدرسه آسیه موافقت کرده و اعلام شد در یک ساز و کار جدید با دعوت از مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل موضوع آسفالت محوطه مدارس مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر