کد خبر: 873258
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
فرماندار اسلامشهر:
فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت : ارزشها وواقعیتهای دوران دفاع مقدس باید به جوانان و نوجوانان اطلاع رسانی شود.

امیراله حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهر،درمجمع عالی بسیج شهرستان  اسلامشهر که با حضور اندیشه ورزان و فرمانده هان بسیج  این شهرستان در محل دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر برگزار شد ،اظهار داشت: ارزشها و واقعیتهای دوران دفاع مقدس باید به جوانان  ونوجانان و نسلهای آینده این سرزمین اطلاع رسانی و منتقل شود .

حقیقی بیان کرد: باید نسل جوان این کشوربداند که رزمندگان و ایثارگران دوران جنگ تحمیلی  با کمترین امکانات   ، بزرگترین حماسه های  تاریخ  را خلق کردند ودر برابر دشنمانم تا دندان  مسلح  ایستادگی کردند و  از سرزمین خود دفاع نمودند.

وی با اشاره به اهداف گرامیداشت هفته دفاع  مقدس  ، افزود:یکی از اهداف بزرگداشت این هفته  این است که قوای  نظامی جمهوری اسلامی ایران   با  برگزاری مانورها ، ایجاد نمایشگاهها  تولیدات و دستاوردهای خود را در زمینه های مختلف دفاعی و نظامی درمعرض نمایش بگذارند  و دشمنان  بدادکه جوانان ما با تمام  وان   از کشور دفاع خواهند کرد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه آسایش   امروز  کشور مدیون رشادتها  رزمندگان دوران دفاع مقدس  است ،  تاکید کرد:  تحول و تکنلوژی جدیدی که در کشور رخ می دهد، قطعا" نتیجه و حاصل   دستاوردهای آن 8سال  سخت وطاقت فرسای  دفاع مقدس  بوده وهست .

وی تصریح کرد: رزمندگان و ایثارگران   دوران دفاع مقدس با همت والا وعزم راسخ و در سایه رهبری  امام راحا(ره) توانستند، در  جنگ نابرابری از نظر امکانات   در برابر تمام کشورهای  دنیا  بایستند و از کیان سرزمین خود دفاع کنند.

نماینده عالی دولت  درشهرستان اسلامشهر ، افزود:امروز اگر جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان   و منطقه خاورمیانه حرفی  برای گفتن دارد و از مظلوم  حمایت می کند واگر با وجود  ناامنی که در تمام دنیا وجود  دارد، کشور ما در امنیت کامل بسر می برد، به خاطر  فداکار ایثار گران و حاصل خون  شهدای گرانقدر این مملکت است .

وی گفت :بسیجیان  عزیز  وارث  این انقلاب وسالهای  دفاع مقدس هستند  ، بسیج آرمانی است که  همه سطوح جامعه را در بر می گیرد   و همه با تفکر و فرهنگ بسیجی باید در خدمت  به محرومین جامعه ،  اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا باشند سخنران ویژه مجمع عالی بسیج شهرستان اسلامشهر ، خاطر نشان کرد:  تفکر ربسیجی  ر تمامی  سطوح کشور وجود دارد  و تمامی مردم خودشان را یک بسیجی می دانند ، تکریم ارباب رجوع  - سلامت اداری بسیجیان   الگویی خوبی  برای   سایر کارکنان   در ادارات است  وبسیج در سازندگی و عمران و آبادانی کشور  ، دولت را  کمک و یاری می نماید.

  درمجمع عالی بسیج شهرستان پس از ارائه گزارش از کارگروههای تخصصی بسیج  شهرستان و طرحهای منتخب  و موفق  بسیجیان توسط نمایندگان کار گروهها،  در قالب نخستین جشنواره مالک الشتر از برترینهای بسیج شهرستان اسلامشهرکه در طرح اشراف حائز رتبه شده  و بعنوان  نمونه شناخته شده اند ،  تجلیل و قدر دانی بعمل آمد .


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر