کد خبر: 873213
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
شهردار تهران از کاهش ۱۱ درصدی ترافیک اول مهر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: شناور شدن ساعت اداری اثر خود را بر روی بار ترافیکی گذاشته است.
مهر: محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از مرکز ستاد استقبال از مهر مستقر در معاونت حمل و نقل و ترافیک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرداری در کنار سایر ارگان ها مسئولیت ترافیک شهر را بر عهده دارد و برای همین از چند ماه گذشته برای کاهش و کنترل بار ترافیکی اول مهر برنامه ریزی کرده است، افزود: خوشبختانه با ابتکارات انجام شده بار ترافیکی شهر سبک است و در تمام خطوط، مراقبت های لازم برای برطرف کردن گره های ترافیکی انجام می شود.

وی ادامه داد: شرکت اتوبوسرانی امسال برای کاهش بار ترافیکی سرویس خاص مدرسه در دو منطقه ۴ و ۸ ایجاد کرده است.

وی با اشاره به شناور شدن ساعات اداری در دو هفته اول مهر ماه گفت: خوشخبتانه شناور شدن ساعت اداری اثر خود را بر روی بار ترافیکی گذاشته است و ورودی های غرب به تهران شاهد بار ترافیکی کمتری هستیم.

نجفی با اشاره به حضور پلیس راهور در سطح شهر تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده نیروی انتظامی در تمام نقاط تهران مستقر است تا مشکلات ترافیکی و نقص فنی را به سرعت برطرف کند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار بار ترافیکی اول مهر ماه امسال نسبت به سال ۹۵. ۱۰ درصد کاهش داشته است.

نجفی با تشکر از شهروندان تهرانی تاکید کرد: همکاری شهروندان در کاهش بار ترافیکی به خوبی قابل مشاهده است و امیدواریم همین مشارکت ادامه داشته باشد.

شهردار تهران با بیان اینکه با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۶ درصد بر بار ترافیکی شهر تهران اضافه می شود، گفت: اقدامات و برنامه ریزی های لازم تا عادی شدن وضعیت ادامه خواهد داشت و پیش بینی می کنیم طی دو هفته آینده وضعیت ترافیکی به حالت عادی بازگردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار