کد خبر: 873182
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
استفاده شخصي از آنتن ملي ممنوع نيست!
در آخرين قسمت از فصل چهارم برنامه خندوانه، رامبد جوان با دعوت از بازيگر نقش اصلي فيلم «نگار»، رپورتاژ كاملي براي اين فيلم رفت...
محمدصادق عابديني
 
در آخرين قسمت از فصل چهارم برنامه خندوانه، رامبد جوان با دعوت از بازيگر نقش اصلي فيلم «نگار»، رپورتاژ كاملي براي اين فيلم رفت؛ فيلمي كه تهيه‌كنندگي و كارگرداني‌اش را رامبد جوان انجام داده و همسرش نگار جواهريان بازيگر آن است.
 
آخرين قسمت از برنامه «خندوانه» پيش از آغاز ماه محرم از شبكه نسيم سيما پخش شد؛ برنامه‌اي كه مهمان ويژه آن نگار جواهريان، همسر مجري برنامه بود. جواهريان علاوه بر اينكه همسر رامبد جوان است در اتاق فكر برنامه نيز حضور داشت و در طول برگزاري قسمت آخر نيز بارها از سوي رامبد به اين موضوع اشاره شد، اما مهم‌تر از اينكه جواهريان به واسطه همسري مجري برنامه به اين برنامه دعوت شده و در طول برنامه بارها از روابط شخصي اين دو هنرمند صحبت شود، استفاده رامبد جوان از برنامه آخر خندوانه براي تبليغ فيلمش چشمگير بود. جواهريان در آخرين فيلم جوان به نام «نگار» ايفاي نقش كرده است؛ فيلمي كه نامگذاري‌اش بر اساس نام كوچك جواهريان بوده و از قضا اين بازيگر نقش اصلي فيلم است.
 
در گفت وگوي رامبد با همسرش در خندوانه چندين بار به «نگار» و اينكه فيلمي متفاوت است، اشاره شد؛ فيلمي كه روزهاي اول اكرانش را در سينما‌ها پشت سر مي‌گذارد و از تبليغات تلويزيوني نيز برخوردار است. با اين وجود كارگردان و تهيه‌كننده فيلم در چند قسمت اخير خندوانه بار‌ها از آنتن تلويزيون براي مصرف شخصي تبليغ فيلمش استفاده كرده‌است. زماني يكي از مديران ارشد سيما در اعتراض به استفاده شخصي برخي از مجريان تلويزيوني از موقعيت‌شان، بيان مسائل شخصي و غيرمرتبط با برنامه‌ها و حتي متضاد با سياست‌هاي رسانه ملي، اين كار را ناشي از محبوبيت آنها عنوان كرده و به طور تلويحي پذيرفته بود كه نمي‌توانند جلوي آنها را بگيرند. يعني اگر شخصي غير از رامبد جوان كه مي‌تواند با برنامه‌اش براي تلويزيون اسپانسر و پول بياورد، براي فيلمش رپورتاژ مي‌رفت، براي هر ثانيه تبليغ غير‌مستقيم و مستقيم «نگار» فاكتور مي‌كشيدند و تا ريال آخرش را مطالبه مي‌كردند. حتي اگر قبول كنيم كه دعوت از همسر مجري برنامه نه به خاطر ارتباط خانوادگي و فقط براي اين باشد كه نگار جواهريان از بازيگران موفق سينما بوده است، اما مديران سيما در مقابل شخصي‌سازي گفت و گو‌ها و اصرار بر تبليغ فيلم «نگار» چه توجيهي خواهند آورد؟
قرار است فصل پنجم «خندوانه» نيز ساخته شود، آيا آن فصل هم مي‌تواند محل خوبي براي تبليغات شخصي‌سازي شده رامبد جوان باشد؟
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
1
دقیقا تبلیغ زنش و فیلم نگار بود همش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
به سوزش خود از خندوانه ادامه بده روزنامه ی .....،کیهان ثانی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار