کد خبر: 873137
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
در چهارمحال و بختیاری
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري ضمن اعلام اين خبر ، گفت: يكي از مهم ترين سياست هاي دولت در سالي كه با تدبير رهبر فرزانه ي انقلاب مزين به اقتصاد مقاومتي با رويكرد توليد و اشتغال است، تمركز و توجه بر مقوله ي صادرات غير نفتي است.

عليرضا شفيع زاده افزود : بر همين اساس ، شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري به منظور ايجاد بسترهاي لازم براي واحدهاي توليدي به ويژه صنايع كوچك ، در سال جاري برگزاري منظم دوره هاي كاربردي را با مديريت آموزشيِ خِبرگانِ حوزه هاي صادرات در دستور كار قرار داد.وي اظهار داشت : در همين راستا اين همايش با دعوت از رايزن اقتصادي اسبق جمهوري اسلامي ايران در كشور عمان در مركز خدمات فن آوري و كسب و كار در شهرك صنعتي شهركرد برگزار شد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري تصريح كرد : آشنايي واحدهاي توليدي با پتانسيل هاي كشور عمان ، ارايه ي راهكارهاي عملي براي تسهيل و افزايش صادرات خدمات و كالا ، نحوه ي حضور مؤثر در نمايشگاه هاي مرتبط تجاري و  تشريح ملاحظات خاص تجاري در انعقاد قراردادها از جمله اهدافي بود كه در اين همايش به تفصيل مورد  بحث و بررسي قرار گرفت. شفيع زاده با اشاره به حمايت سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران از تعامل تجاريِ بخش خصوصي با ساير كشورها خاطرنشان كرد: آن دسته از واحدهاي توليدي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي كه علاقه مند به بازديد از نمايشگاه هاي بين المللي باشند ، مي توانند 50 درصد از هزينه هاي بازديد را تا سقف 50 ميليون ريال به عنوان يارانه، از شركت شهركهاي صنعتي استان دريافت كنند.

گفتني است كه در حال حاضر 21 شهرك و ناحيه ي صنعتي با كليه ي امكانات زيربنايي در سطح استان چهارمحال و بختياري آماده ي واگذاري زمين به متقاضيان سرمايه گذاري مي باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر