کد خبر: 873074
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
رئیس ا نجمن حمایت از زندانیان شهرستان نائین :
میلغ ۲۴ میلیون و نهصد هزار ریال جهت خرید اقلام شامل نوشت افزار، دفتر، مانتو، لباس فرم، شلوار و غیره در سه مقطع تحصیلی دبستان، راهنمایی و دبیرستان بصورت قیمت تعاونی و با تخفیف برای فرزندان مددجویان بی بضاعت زندان شهرستان نائین تامین گردید.

به گزارش  خبر نگار جوان آنلاین اصفهان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و در راستای کمک و یاری به علم آموزی کودکان و نوجوانان درحال تحصیل، انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نائین با همکاری زندان و رایزنی و هماهنگی های به عمل آمده با اداره اوقاف ، تعداد ۶۰ بسته کیف و لوازم التحریر برای مقطع ابتدایی ومتوسطه هر کدام به مبلغ  بیش از ۰۰ ۴  ریال  تهیه و به فرزندان مددجویان بی بضاعت اهداء گردید.

وزریر رئیس زندان نائین  در تشریح این خبر گفت:طبق سنوات گذشته و براساس تحقیقات بعمل آمده توسط مددکار و پرسنل زندان در خصوص رفع نیاز های درمانی معیشتی و آموزشی خانواده های نیازمند زندانی تعداد ۶۰ بسته لوازم التحریربا هزینه کمک و مشارکت خیرین شهرستان تامین و اهداء گردید.

وی در پایان گفت: میلغ ۲۴ میلیون و نهصد هزار ریال جهت خرید این اقلام شامل نوشت افزار، دفتر، مانتو، لباس فرم، شلوار و غیره در سه مقطع تحصیلی دبستان، راهنمایی و دبیرستان بصورت قیمت تعاونی و با تخفیف تامین  گردید وامیدواریم در برنامه های آتی ومناسبت های دیگر نیز این روند ادامه یابد. وی این بسته ها را دانست که می شود.

رئیس زندان نائین  ابرازامید واری کرد با ترویج سنت حسنه وقف و جهت دهی نیات واقفین و کمک‌های خیرین در زمینه‌های تحصیلی و علمی در آینده تعداد بیشتری از دانش آموزان نیازمند از طرح مهر تحصیلی بهره‌مند شوند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار