کد خبر: 873003
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
رئيس پليس تهران از به كارگيري ۹۷۰ هزار هميار پليس براي برقراري هر چه بهتر امنيت و نظم ترافيكي آغاز مهرماه خبر داد و گفت: در كنار همياران پليس،۳۲ هزار نفر پليس افتخاري نيز در اطراف مدارس حضور خواهند داشت و به دانش‌آموزان و نونهالان، روش صحيح عبور از خيابان و همچنين جلوگيري از پارك دوبل خودروها در اطراف مراكز آموزشي را گوشزد خواهند كرد.
سردار حسين رحيمي در حاشيه طرح «استقبال از مهر» گفت: در طرح بزرگ «استقبال از مهر»، همه سازمان‌ها تلاش دارند تا فضا را براي نونهالان و فرزندان و تمام دانشجوياني كه بهار علم و دانش را جشن مي‌گيرند، آماده كند. وي با بيان اينكه از دو هفته قبل پليس در آماده‌باش كامل بود تا جشن آغاز سال تحصيلي با كمترين اتفاق برگزار شود، افزود: امسال شروع سال تحصيلي همزمان با آغاز محرم است و اين ويژگي قطعاً كار را براي پليس و به ويژه پليس راهنمايي و رانندگي سخت‌تر مي‌كند. رحيمي تصريح كرد: پليس تهران در طرح «استقبال از مهر» از تمام توان انتظامي و تخصصي خود در پليس راهنمايي و رانندگي استفاده مي‌كند و تنها هدف آن، اين است كه روز اول مهر و آغاز سال تحصيلي در نهايت آرامش برگزار شود.
وي ادامه داد: ۱۷‌هزار سرويس مدرسه با كمك استانداري، فرمانداري، شهرداري و آموزش و پرورش ساماندهي شده‌اند؛ بنابراين به خانواده‌ها تأكيد مي‌كنم كه سرويس‌هايي را انتخاب كنند كه مورد تأييد آموزش و پرورش، ناجا و شهرداري باشد؛ چراكه در اين سرويس‌هاي برگزيده، همه نكات ايمني لازم لحاظ شده و خانواده‌ها مي‌توانند با فراغ بال و بدون كوچكترين بار رواني، فرزندان خود را راهي مدارس كنند.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ ادامه داد: پليس به راحتي مي‌تواند صحت و سقم سرويس مدرسه و همچنين صلاحيت راننده را با توجه به برچسب سرويس مدرسه ارزيابي كند. وي همچنين از به كارگيري ۹۷۰‌هزار هميار پليس براي برقراري هر چه بيشتر و بهتر امنيت و نظم ترافيكي همزمان با آغاز مهرماه خبر داد و گفت: برنامه ما اين است كه با كمك برنامه‌هاي فرهنگي، نظم و فرهنگ ترافيك را به دانش‌آموزان آموزش دهيم. در كنار همياران پليس، ۳۲ هزار نفر پليس افتخاري نيز در اطراف مدارس حضور خواهند داشت و به دانش‌آموزان و نونهالان، روش صحيح عبور از خيابان و همچنين جلوگيري از پارك دوبل خودروها در اطراف مراكز آموزشي را گوشزد خواهند كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار