کد خبر: 872825
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
مدير گروه برنامه‌هاي دفاع مقدس مركز بسيج تشریح کرد
مدير گروه برنامه‌هاي تلويزيوني مركز بسيج صدا و سيما از هفت ويژه‌برنامه تدارك ديده شده به مناسبت هفته دفاع مقدس سخن گفت كه «پنجاه و هفت» با اجراي نادر طالب‌زاده يكي از آنهاست.
رامين شمسايي‌نيا، مدير گروه برنامه‌هاي تلويزيوني مركز بسيج صدا و سيما درباره توليدات اين گروه در هفته دفاع مقدس به مهر گفت: در اين توليدات تقويت رويكرد اجتماعي و بهره‌گيري از ساختارها و مؤلفه‌هاي نوين برنامه‌سازي در توليدات دفاع مقدس برايمان اولويت داشت، بنابراين براي بازنمايي دفاع مقدس كه نقطه اوج حماسه‌آفريني مردم ايران در تاريخ معاصر بوده است از ظرفيت برنامه‌هاي تركيبي، مجموعه مستند و توليدات كوتاه بهره‌گيري كرده‌ايم.
شمسايي‌نيا با اشاره به توليد برنامه تلويزيوني «پنجاه و هفت» گفت: اين برنامه با سردبيري و اجراي نادر طالب‌زاده و تهيه كنندگي رضا جوهرچي براي مناسبت‌ها و مضامين ويژه انقلاب اسلامي، تاريخ معاصر، ملي و جهان اسلام طراحي شده است كه با همكاري شبكه 5 سيما در مناسبت‌هاي گوناگون پيش رو به آنتن اين شبكه مي‌رود و نخستين فصل آن از هفته دفاع مقدس پخش مي‌شود. اين برنامه به گونه‌اي طراحي شده است كه علاوه بر گفت‌وگوي صريح نادر طالب‌زاده با مهمانان شاخص، بخش‌هايي از برنامه با حضور و مشاركت جوانان و نوجوانان درباره مسائل اساسي كشور و انقلاب اسلامي همراه است.
مديرگروه برنامه‌هاي تلويزيوني بسيج رسانه ملي با اشاره به توليد برنامه تركيبي «رمز مشترك» گفت: اين برنامه به گفت‌وگوي رودرروي هنرمندان و فعالان هيئات و ذاكرين پيرامون محرم و امام حسين(ع) مي‌پردازد. ما معتقديم محبت اهل بيت(ع) و امام حسين(ع) رمز مشترك مباني فكري گروه‌هاي اجتماعي مختلف در بين مردم ايران است و اين برنامه به بازنمايي اين خط مضموني مي‌پردازد و به تهيه‌كنندگي محمدحسين الهي‌اصل و كارگرداني اميرحسين آقاپور از شبكه‌هاي رسانه ملي پخش مي‌شود.
شمسايي‌نيا با اشاره به مستند «فرنگيس» كه به روايت زندگي فرنگيس حيدرپور مي‌پردازد، بيان كرد: او از شيرزنان ايراني است كه در دوران جنگ تحميلي ساكن روستاي آوازين گورسفيد از توابع گيلان غرب در كرمانشاه بود و يكي از سربازان رژيم بعث عراق را كه به اين خطه هجوم آورده بود با ضربت تبر از پاي درآورد. زندگي اين بانو سراسر حماسه و مجاهدت است كه از او يك اسطوره زن ايراني ساخته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار