کد خبر: 872815
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
پسر دانشجو كه متهم است يكي از بستگانش را در پاساژ حضرتي بازار تهران به قتل رسانده در بازجويي‌ها مدعي شد مقتول به همسر برادرش نظر داشته است.
پسر دانشجو كه متهم است يكي از بستگانش را در پاساژ حضرتي بازار تهران  به قتل رسانده در بازجويي‌ها مدعي شد مقتول به همسر برادرش نظر داشته است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت8 و 30 دقيقه صبح ديروز قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 113 بازار از مرگ مشكوك مرد جوان در بيمارستان اشرفي اصفهاني باخبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد.
 
تيم جنايي روي تخت بيمارستان با جسد خونين پسر 21 ساله‌اي به نام اردشير روبه‌رو شد كه با ضربات متعدد چاقو جان باخته بود. نخستين بررسي‌ها نشان داد مقتول كه نگهبان انبار كفشي در بازار حضرتي حوالي مولوي است، ساعت 6 صبح با يكي از بستگانش به نام حميد 23 ساله درگير شده است كه در جريان آن با ضربات چاقوي حميد به شدت زخمي و به بيمارستان منتقل مي‌شود كه ساعتي بعد بر اثر خونريزي شديد در بيمارستان فوت مي‌كند. تحقيقات ميداني حكايت از اين داشت قاتل و مقتول هر دو اهل شهرستان كوهدشت استان لرستان و مجرد هستند و از قبل با هم اختلاف داشته‌اند.  مأموران همزمان با ادامه تحقيقات در بررسي فيلم دوربين‌هاي مداربسته محل حادثه دريافتند لحظه حادثه حميد به محل كار مقتول كه يک انباري در پاساژ حضرتي است، رفته و بعد از نواختن زنگ انباري وقتي اردشير جلوي در مي‌آيد ناگهان با چاقو به وي حمله، او را به شدت زخمي و در ادامه هم فرار مي‌كند.  در حالي كه تحقيقات گسترده‌اي براي شناسايي و دستگيري قاتل آغاز شده بود، مأموران دريافتند قاتل ساعتي بعد از حادثه به اداره پليس رفته و خودش را تسليم كرده است.
 
متهم كه دانشجوي يكي از دانشگاه‌هاي تهران بود، در بازجويي‌ها با اعتراف به قتل اردشير گفت: اردشير از بستگان ما بود. مدتي بود به رفتار‌هاي اردشير مشكوك بودم و احتمال مي‌دادم او با همسر برادرم ارتباط دارد. رفتارهاي او مرا هميشه آزار مي‌داد تا اينكه تصميم گرفتم، از او انتقام سختي بگيرم. اردشير در تهران كار مي‌كرد و من هم دانشجوي يكي از دانشگاه‌هاي تهران بودم كه براي پيگيري كارهايم به تهران آمدم و تصميم گرفتم به محل كار اردشير بروم و او را ادب كنم. صبح روز حادثه چاقويي تهيه كردم و به محل كار او رفتم و با چاقو او را زخمي كردم. وقتي او غرق در خون نقش بر زمين شد، خيلي ترسيدم و از محل گريختم، اما ساعتي بعد پشيمان شدم و به اداره پليس رفتم و خودم را معرفي كردم.
 
متهم به دستور قاضي منافي‌آذر براي بازجويي در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت. تحقيقات براي روشن شدن زواياي پنهان اين حادثه از سوي مأموران پليس ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار