کد خبر: 872649
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
معاون اجرایی ستاد دیه کشوردر اصفهان اعلام کرد :
مدیر عامل ستاد دیه کل کشوردر خصوص پیگیری وتلاش مستمر واحد تحقیق ستاد دیه به زندانیان واجد شرایط وام تاسقف دومیلیارد ریال به جهت گره کشایی پرداخت می کنیم .

 به گزارش خبرنگارجوان ، معاون ستاد دیه کشوروهیات همراه به منظور همدردی با زندانیان جرایم غیر عمد و با هدف آزاد سازی محکومین مالی جرائم غیر عمد که مشمول صندوق تامین بدهی مالی در سال ۹۶می شوند ،جلسه ایی درتالار شهید مرادخانی زندان مرکزی اصفهان برگزار شد.

 در این جلسه ابتدا نحوی مدیر عامل ستاد دیه استان اصفهان،با اشاره به حمایتهای بی شائبه اعضای ستاد دیه کشور در بررسی پروندهای محکومین جرائم غیر عمد استان اظهار امیدواری کرد وبیان نمود: بعنوان نماینده این ستاد در استان در جهت آزاد سازی این نوع جرائم بتوانیم سهم عمده وچشمگیری در سال جاری داشته باشیم و قطعا با پیگیری این ستاد انشاالله کاهش چشمگیر زندانیان در را نظارگر باشیم

در ادامه معاون اجرایی ستاد دیه کشور ضمن الهام گیری ازشهید بزرگوا ر اسدالله لاجوردی بنیانگذار ستاد دیه کشور اظهار داشت : شهید لاجوردی فلسفه ایجاد چنین ستادی را بر مبنای حبس زدایی جرائم غیر عمد و جلوگیری از آسیبهایی که متوجه فردزندانی وخانواده وی می شود دانست .

مجید احسانی همچنین با اشاره به تلاشهای بی وقفه ستاد استان در زمینه آزادی محکومین جرائم غیر عمد که خود نیز قبلا تصدی آن را تحت امر اسدالله جولایی مدیر عامل ستاد دیه کل کشوربعهده داشت اعلام کرد :در خصوص پیگیری وتلاش مستمر واحد تحقیق ستاد دیه به زندانیان واجد شرایط وام تاسقف دومیلیارد ریال به جهت گره کشایی پرداخت می کنیم .

وی با اعلام آمادگی عرض حضوری خود واعضاء همراه فواید این عرض حضوری را در زندان در جهت ابراز مشکلات ومسائلی که در پرونده درج نشده مثمر ثمر خواندوابراز نمود : تلاش پیدا کردن راه حل های صحیح و پسندیده حل و فصل زندانی شدن شخص را پیگیر هستیم چرا که زندانی شدن فرد نه تنها سودی برای شخص ندارد و ضربه روحی و اقتصادی به وی و خانواده زندانی میزند بلکه باعث هدر رفت نیروی کار جامعه نیزمی شود.

 معاون اجرایی ستاد دیه کشور اذعان نمود : در حقیقت افرادی که زندانی می شوند آسیب روحی زیادی می بینند و محبوس شدن آنها مسائل حاشیه ای زیادی را برای خانواده آنان در پی دارد واین پیگیریها باعث تسکین درد خانواده زندانیان و آرامش روحی خود زندانی می شود.

 درادامه این جلسه بیش از ۱۵۰ نفر از محکومین بدهی مالی وبدهی دیه ناشی از تصادف توانستند با اعضای ستاد دیه کشور عرض حضوری چهره به چهره برقرارنمایند .

 در این همایش که به برگزار شد و حضور خیرین و مسئولان و مردم استان هرمزگان چشم نواز بود احسانی معاون اجرایی ستاد دیه کشور گفت: بعد از انقلاب زندان ها سر و سامان داده شد و پس از مدتی ستاد دیه راه اندازی شد که از بدو فعالیت تا کنون منجر به آزاد شدن بیش از ۹۶هزار تن از زندانیان بودیم که عموما بواسطه ی جرایمی اهم از دیه و مهریه و بدهی هایی که به علت ورشکستگی بود.

 لازم به ذکر است افرادی که تمایل دارند به زندانیان جرایم غیر عمد کمک کنند می توانند مبلغی هرچند ناچیز را به حساب ستاد دیه کشور نزد بانک ملی به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷واریز کنند و دل هموطن خود را شاد کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار