کد خبر: 872504
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
رئیس شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از تخصيص ۹ میلیارد تومان اعتبار برای شهرک‌های صنعتی کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

محمدجواد بگی در نشست بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی کاشان با حضور صاحبان صنایع در کاشان و نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعطای زمین شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تسهیل یافت، گفت: ۹ میلیارد تومان اعتبار برای شهرک‌های صنعتی کاشان و آران و بیدگل تخصیص یافت.

رئیس شهرک‌های صنعتی استان اصفهان افزود: 800 میلیون تومان جهت تصفیه خانه و جمع‌آوری فاضلاب و 760 میلیون تومان در خصوص بهسازی معابر و جدول‌گذاری این شهرک اعتبار اختصاص یافته است.

وی ضمن اشاره به توسعه شبکه گاز رسانی به شهرک‌های منطقه کاشان و آران و بیدگل خاطر نشان کرد: مبلغی بالغ بر دو میلیارد و 650 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است .

بگی تصریح کرد: در مورد خرید آب دو میلیارد و 900 میلیون تومان، خرید خودرو آتش‌نشانی 650 میلیون تومان و شبکه مخابراتی با فیبر نوری مبلغی بالغ بر 580 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ابراز داشت: اولین ساختمان اداری در شهرک صنعتی امیرکبیر با مساحت 500 متر مربع شامل سالن‌های پذیرایی و اداری اقامتی به همت این شرکت تاسیس می‌شود.

بگی ضمن اشاره به تامین هزینه خدمات به شهرک‌های صنعتی گفت: آمادگی لازم جهت واگذاری زمین به بخش خصوصی برای تاسیس مراکز تجاری و تفریحی و تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این زمینه را داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار