کد خبر: 872414
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
ویژه‌های جوان:
اخيراً غلامعلي حدادعادل در يك گفت گوي تلويزيوني در مورد رابطه جريان اصولگرايي با احمدي‌نژاد گفته كه «من درباره آقاي احمدي‌نژاد تعبيري دارم كه آن پاسخ همه سوالات شما است.
اخيراً غلامعلي حدادعادل در يك گفت گوي تلويزيوني در مورد رابطه جريان اصولگرايي با احمدي‌نژاد گفته كه «من درباره آقاي احمدي‌نژاد تعبيري دارم كه آن پاسخ همه سوالات شما است. من مي‌گويم آقاي احمدي‌نژاد يك رايانه‌اي است كه ما نرم‌افزارش را نداريم و نمي‌توان پيش‌بيني كرد چه اتفاقي رخ مي‌دهد. » حسام‌الدين آشنا، مشاور فرهنگي رئيس‌جمهور در واكنش به اين حرف، در توئيتر خود نوشت كه «هشدار! اگر كار با رايانه را بلد نيستيد يا نرم افزار رايانه‌اي را نمي‌شناسيد، لطفاً از روشن كردن و دستكاري با آن در مدت هشت سال خودداري فرماييد. » كنايه آشنا در حالي است كه از قضا به هم ريختگي كشور كار حاميان امروز دولت  بود؛ فتنه‌اي كه خواب براندازي نظام را می‌دید.
حدادعادل البته در برابر اين كنايه آشنا سكوت نكرده و پاسخ جالب توجهي به او داده است: «اگر نرم‌افزار احمدي نژاد را نداشتيم؛ نرم‌افزار رقباي او  را كه برنامه فتنه ۸۸ را توليد كردند، داشتيم.»
 
«دنياي» تحريريه چند رسانه
روزنامه آفتاب يزد تصوير ظريف، وزير خارجه كشورمان را روبه‌روي تصويري از ركس تيلرسون، وزير خارجه امريكا كار كرده و با تيتري درشت، ذوق‌زده به استقبال ديداري رفته كه شايد اتفاق بيفتد! اين روزنامه در مورد ديدار احتمالي ظريف و تيلرسون تيتر زده: «دنيا چشم به راه ملاقات احتمالي ظريف- تيلرسون» معلوم نيست دعاي خيالي آفتاب يزد كه چشم به راه اين ديدار است، مي‌تواند از حد تحريريه‌هاي رسانه‌هاي اصلاح طلب فراتر برود يا نه؛ اما بعيد است در شلوغي ديدارهاي حاشيه‌اي اجلاس سازمان ملل كسي از سران كشورها و مقامات همراه ديدار اين دو وزير خارجه برايش مهم باشد.
 
شايد حتي با خود بگويند همه آن ديدارهاي تابوشكنانه با جان كري به كجا رسيد كه حالا با تيلرسون به كجا برسد. خصوصاً كه دولت ترامپ از آغازش و حتي در دوران تبليغات انتخاباتي شمشيرش را براي ايران و براي برجامي كه مهم‌ترين اقدام ظريف در چهار سال وزارتش بوده، از رو بسته است. دنيا خيلي وقت است برخلاف تحريريه‌هاي رسانه‌هاي اصلاح‌طلب چشم به راه رابطه ايران و امريكا نيست.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
گویا نویسندگان افتاب یزد " از کره مریخ به تازگی وارد دنیای زمینی ها شده اند " که نمی دانند روزگارسیاست های کشوری
مانند امریکا " که خودرا کدخدای دنیای زمینی ها می داند " چگونه سیاستی می باشد " که دیدار ظریف وتیلرسون را "
عاشقانه و رویائی توصیف می کنند " که تیلرسون با دیدن ظریف
" در نشست سازمان ملل دگرگون می شود " ظریف را در اغوش پر مهر خود می گیرد " می گوید جانم بقربانت " ولی حالا چرا " انقدر دیر رخ ماهت را دیدم " هرچه خواهی بگو : برجام ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
متاسفانه توی سایت جالب نیوز در اینستاگرام اگر اقای حدادیکنفره انجا صدها منافق برعلیه او هوار میکشند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار