کد خبر: 872409
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
اولياي‌دم مرد جواني كه به طرز مرموزي پس از سقوط در چاه 10 متري به كام مرگ رفته بود، از دوست وي به عنوان مظنون به قتل شكايت كردند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 17 عصر روز چهارشنبه 22 شهريورماه امسال اين حادثه را مأموران كلانتري 135 آزادي تلفني به قاضي محسن مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران اطلاع دادند. مأموران اعلام كردند جسد بي‌جان مرد جواني را داخل چاه 10 متري در بزرگراه ستاري حوالي پل صنايع دفاع كشف كردند. بعد از اعلام اين خبر، بازپرس همراه تيمي از كارآگاهان راهي محل حادثه شدند. تيم جنايي در محل حادثه با جسد مرد جواني به نام شاهرخ روبه‌رو شدند كه بررسي‌ها حكايت از آن داشت چند روز قبل به داخل چاه سقوط كرده و جان باخته است. تحقيقات نشان داد لحظاتي قبل اين حادثه را مرد زخمي به فوتباليست‌هاي تيم راه‌آهن كه در آن نزديكي تمرين داشتند، خبر مي‌دهد و مرد زخمي ادعا مي‌كند كه سه روز قبل همراه دوستش به داخل چاه سقوط كرده‌اند تا اينكه امروز او موفق به نجات خود شده است.
 
همزمان با انتقال مرد زخمي به بيمارستان مأموران خودروي وانت پيكان مرد فوت‌شده را در نزديكي محل حادثه كشف كردند كه مشخص بود شاهرخ همراه دوستش با خودرواش به اين مكان آمده بودند كه به طرز مرموزي به داخل چاه سقوط مي‌كنند.
 
در ادامه تحقيقات مرد فوتباليست به مأموران گفت: پس از تمرين در حال رفتن به خانه‌مان بوديم كه مرد زخمي خودش را به ما رساند و درخواست كمك كرد. او كه به شدت تشنه بود، گفت: همراه دوستش به داخل چاه سقوط كرده و دوستش كمرش شكسته‌است، اما او موفق شده خودش را نجات دهد. بعد از آن به آتش‌نشاني و پليس خبر داديم كه جسد از داخل چاه كشف شد‌.  در حالي كه مرد زخمي در نخستين شاخه از تحقيقات ادعا كرده بود، زماني كه با شاهرخ براي رفتن به دستشويي به اين مكان رفته بودند، ناگهان به داخل چاه سقوط مي‌كنند، صبح ديروز همسر شاهرخ از دوست همسرش كه بهمن نام دارد، به اتهام قتل شكايت كرد.  وي گفت: شوهرم در كار پخش مواد غذايي است. شاهرخ ساعت 7 صبح روز 21 شهريورماه براي گرفتن طلبش از مشتريانش با خودرواش از خانه بيرون رفت. من تا ساعت 19 شب با او در تماس بودم تا اينكه تلفنش خاموش شد و ديگر خبري از او نشد. پس از اين به جست‌وجوي شوهرم پرداختيم و به سراغ مشتريانش رفتيم كه ادعا كردند روز حادثه همراه بهمن بوده‌اند و طلب‌ها را هم بهمن گرفته است. زن جوان در پايان گفت: من دو دختر 8 و 10 ساله دارم و احتمال مي‌دهم بهمن همسرم را به قتل رسانده به همين دليل از او به اتهام قتل و از شهرداري هم به خاطر باز گذاشتن دهانه چاه شكايت دارم.
 
پس از طرح اين شكايت، قاضي مدير روستا پرونده را براي بررسي در اختيار تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار داد. همچنين بازپرس پرونده با صدور قرار بازداشت موقت براي بهمن دستور داد تا فيلم دوربين‌هاي مداربسته اطراف محل حادثه بررسي شود و از شهرداري هم استعلام گرفته شود كه چاه مورد حادثه باز يا بسته بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار