کد خبر: 872033
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
سردار عبداللهي خبر داد
فـرمـانده قرارگاه سـازندگـي خاتم‌الانبيا گفت: ۶۰ طرح اولويت‌دار قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا در سال قبل اجرا شد و به اتمام رسيد.
به گزارش روابط عمومي قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا، سردار عبادالله عبداللهي در آيين تجليل از دست‌اندركاران احداث خطوط 7 و 8 مترو در مجموعه «سپاسد» اظهار داشت: در سال 95 يعني سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، قرارگاه توانست اقدامات گسترده‌اي در عرصه سازندگي داشته باشد.
وي گفت: اين مجموعه همواره به دنبال محقق شدن منويات رهبر معظم انقلاب در زمينه اقتصاد مقاومتي است، براين اساس سال گذشته اولويت‌بندي صورت گرفت و اجراي 60طرح عمراني بزرگ در دستور كار قرار گرفت كه همه اين طرح‌ها اجرا شد و به اتمام رسيد. سردار عبداللهي افزود: از اين تعداد پنج طرح به گروه سپاسد محول شده بود كه اين مجموعه عظيم نيز توانست طرح‌ها را با موفقيت به پايان برساند.
وي گفت: از جمله اين طرح‌ها در حوزه ريلي خط 7 و 8 مترو بود كه فقط در خط 7، 27 كيلومتر حفر تونل صورت گرفت و كار گسترده‌اي انجام شد. فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا افزود: اجراي خط 8‌نيز از نظر كيفيت بي‌نظير بود.
سردار عبداللهي با بيان اينكه قرارگاه خاتم در اجراي طرح‌هاي سازندگي بار بزرگي را در كشور به دوش دارد، گفت: با وجود همه تحريم‌ها قرارگاه ثابت قدم ايستاده است. وي با مقايسه مزيت‌هاي خطوط ريلي با خطوط ارتباطي جاده‌اي افزود: كاهش تلفات جاني، حفظ محيط زيست و كاهش مصرف سوخت از جمله مزيت‌هاي احداث خطوط ريلي است.  سردار عبداللهي گفت: پيرو جلساتي كه با مسئولان مديريت شهري در تهران داشته‌ايم هم شوراي شهر و هم شهرداري تهران بر گسترش خطوط ريلي تأكيد دارد.
وي افزود: در سال 96 نيز حدود 60 طرح در اولويت قرار مي‌گيرد و ما مصمم هستيم اين طرح‌ها را نيز اجرا كنيم. در اين مراسم از 18 نفر كارگر، تكنسين، مهندس و مديران ارشد كه در اجراي خطوط 7 و 8 مترو حضور داشتند، تجليل شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار