کد خبر: 871706
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: با وجود اینکه کاشان در رتبه 9 و 10 از شاخصه های گردشگری ایران قرار گرفته ولی در استفاده از آن در رتبه بین 150 تا 160 قرار گرفته است که باید این فاصله را پر کنیم.
  علی رسول زاده در سمینار شهر امن در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد کاشان اظهار کرد: صنعت گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه اقتصادی و پایدار این شهرستان با توجه به چالش بحران بی آبی در منطقه می باشد که رسالت ما برقراری امنیت و آرامش در تمام ابعاد است.
 
وی گفت: باید با استفاده از پیوست های فرهنگی کاشان را یک شهر امن در حوزه گردشگری قرار دهیم و ظرفیت های آن را در تمام ابعاد به ایران و اقصی نقاط جهان معرفی کنیم.

رسول زاده با بیان اینکه باید خودمان را با پیشرفت ها و تکنیک های روز جهان تطبیق کنیم، افزود: با نگاهی به موفقیت‌ها و دستاوردهای شهرهای موثر جهان متوجه می شویم که سرآمد توسعه آنان در الگوبرداری صحیح از مباحث پژوهشی و علمی است.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه هرچه پیشرفت ها در شهرها بیشتر می شود ناهنجاری ها و اقدامات نامطلوب برخلاف اخلاق و ارزش ها افزایش می یاید که باید پیشگیری های لازم را انجام داد.
وی گفت: برای اینکه کاشان یک شهر امن باشد باید به یک جایگاهی برسیم تا موضوعاتی همچون ترافیک، راهنمایی و رانندگی و افراد سواستفاده کننده در ان قابل کنترل باشند.
 
رسول زاده با تاکید بر استفاده از پیوست های فرهنگی شهرها برای بهره گیری از پیشرفت های علمی گفت: کاشان در بین بسیاری از شهرهای ایران از امنیت خوبی برخوردار است که دلیل این امر را می توان در اعتقادات مذهبی و فرهنگی مردمش جستجو کرد.
رئیس شورای شهر کاشان گفت:کاشان با داشتن تمدن هفت هزار ساله، باغ جهانی باغ فین، بیش از 1300 خانه تاریخی و مجموعه بازار بسیاری از شاخصه های موجود در گردشگری کشور را دارا می‌باشد لذا امنیت و امن بودن آن حائز اهمیت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر