کد خبر: 871302
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز:
با برگزاری شب فرهنگی تبریز در تهران، مجموعه برج میلاد پذیرای جمع کثیری از هموطنان پایتخت در این رخداد هنری، فرهنگی و ارزشی بود.
مجموعه برج میلاد تهران در شب عید سعید غدیرخم، پذیرای هموطنان فرهنگ دوست ساکن پایتخت بود تا با نمایش نمودهای فرهنگی، شاهد شادمانی مردم در این روز مبارک و در آستانه «تبریز 2019» باشد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز پس از اتمام شب فرهنگی تبریز در تهران و استقبال بی نظیر مردم از این برنامه فرهنگی با قدردانی از اهالی فرهنگ و هنر تبریز که در این برنامه حضور یافته و لحطات ماندگاری را در برج میلاد ثبت کردند، گفت: حضور صمیمانه و هنرمندانه شما عزیزان که به عشق تبریز عزیز صورت گرفت، چنان عظیم و اثرگذار بود که نمود آنرا می شد از چشمان شادمان مردم خواند.
حسین آذرنیا با اعلام این مطلب که ایران و جهان، تبریز را با سرمایه های فرهنگی، هنری، مفاخر علمی و انسانی اش می شناسد، خاطرنشان کرد: آن چه دیشب و در شب عید سعید غدیر خم شاهد آن بودیم، جلوه ای از تبریز عزیز بود که به همت هنرمندان و اهالی فرهنگ این شهر در مقابل دیدگان جمعیت چند هزار نفری در برج میلاد تهران ظهور و بروز یافت.
وی ضمن تقدیر و تشکر از اهالی فرهنگ و هنر تبریز به خصوص اساتید برجسته تبریز که در هر شرایطی یار و همراه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز هستند، افزود: شب فرهنگی تبریز درتهران یکی از نمودهای بارز همراهی اهالی فرهنگ و هنر تبریز با این سازمان بود و بنده به عنوان خادم کوچک فرهنگ و هنر تبریز، از این همدلی و همراهی خالصانه تشکر نموده و اعتماد عزیزان و سروران تلاشگر شهر را اصلی ترین سرمایه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برای تحقق اهداف و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری می دانم.
آذرنیا در انتها ضمن تشکر از سرپرست محترم شهرداری تبریز، جناب مهندس اسحقی که با حمایت ها و هدایت های خود زمینه ساز برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر شب فرهنگی تبریز در تهران شدند، و تقدیر از مدیریت برج میلاد که میزبانی شایسته برای فرهنگ تبریز بودند، از کلیه همکاران و عوامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز که در طی یک پروسه کوتاه زمانی چند روزه مقدمات برگزاری مناسب این برنامه را فراهم آوردند تجلیل نمود و ابراز امیدواری کرد اجرای چنین برنامه هایی به شناخت بهتر فرهنگ و هنر تبریز در سطح کشور کمک نماید و زمینه ای برای رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ و پایتختی گردشگری تبریز برای کشورهای اسلامی باشد.
لازم به یادآوری است تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوات پایتخت گروشگری کشورهای اسلامی انتخاب گردیده است و برگزاری برنامه هایی چون شب فرهنگی تبریز در تهران مقدمه ای برای این رویداد بین المللی است. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به عنوان بازوی اجرایی خدمات فرهنگی خانواده بزرگ شهرداری تبریز، در تلاش است زمینه را برای آشنایی هر چه بیشتر هموطنان با جاذبه ها و ارزشهای تاریخی و هنری شهر تبریز فراهم نماید و در این راه دست تمامی هنرمندان و اهالی فرهنگ و دلسوزان شهر را به گرمی می فشارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر