کد خبر: 870871
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان :
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برای کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه توفیق خدمت به قرآن کریم، امامزادگان و موقوفات نعمت بزرگی است که نصیب آنان شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی  با پیروی از ولایت فقیه و پیوند بین عید سعید قربان و غدیر خم برگرفته شده و این امر نیز وظیفه همه ما است که از این موضوع به بهترین شکل ممکن استفاده بهینه کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت : سه امانت بسیار بزرگ و عظیم در دست ما کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه است که شامل قرآن، امامزادگان جلیل القدر که همان ولایت محسوب می شوند و همچنین وقف و موقوفات هستند که ما به عنوان خادمین در این عرضه ازاین سه نعمت در سازمان اوقاف و امور خیریه  حفاظت وحراست می کنیم وخداوند ما را در این مسیراگر با خلوص کار کنیم  یاری می نماید اما اگر در حق آنان کوتاهی کردیم و نتوانستیم حق آنان را ادا کنیم خداوند نیزغضب خواهد کرد.

وی ابراز داشت : این موضوع را باید همواره سرلوحه کارهای خود قرار دهیم که ارباب رجوع هایی که به اوقاف مراجعه می کنند و تقاضاهایی دارند ما باید بتوانیم به بهترین شکل ممکن به آنان خدمت کنیم.

 حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی تصریح کرد : انجام هر کار خوبی توسط افراد مسئول دروهله اول  برای خود فرد است و سپس برای فردی که از کار خوب منتفع  می شود وهمین خدمت به قرآن کریم، امامزادگان عظیم الشان و موقوفات است که این موضوع نیز در حقیقت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی محسوب می شود .

این مقام مسئول در ادامه به بازرسی از نحو عملکرد ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان اشاره کرد و گفت: براساس ابلاغ برنامه هایی که امسال توسط سازمان اوقاف و امور خیریه به کلیه ادارات تابعه در سراسر استان اصفهان صادر شد، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز طبق برنامه زمان بندی به بازرسی از ادارات اوقاف شهرستان ها اقدام می کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان  اذعان نمود :  جهت بررسی میزان تحقق برنامه ها و سیاست هایی که برای سال 96 به ادارات اوقاف سراسر استان ابلاغ شده بود بازرسی ها در کلیه زمینه های حقوقی،  ثبتی،  بهره و اقتصادی،  اجرای پروژه های عمرانی در بقاع متبرکه و موقوفات،  نحوی اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش و همچنین نحوی اجرای برنامه های فرهنگی انجام می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار