کد خبر: 870387
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
رئیس دانشگاه کاشان:
رئیس دانشگاه کاشان، توسعه فضای علمی و خدماتی این دانشگاه را مدیون تلاشهای خیرین دانست و اظهار کرد: حدود 20 هزار مترمربع طرح های دانشگاه با کمک خیران ساخته شده است.

عباس زراعت تاسیس بنیاد خیران و بنیاد نخبگان سعیدی از جمله فعالیت های خیران در این دانشگاه برشمرد و افزود: با همکاری خیران سه کرسی وقفی بین المللی در دانشگاه راه اندازی شده است.

وی قرار گرفتن این دانشگاه در بین 10دانشگاه برتر کشور و در ردیف یک درصد برتر دانشگاه ها، در ردیف سطح 2 دانشگاه ها و جزء 5 دانشگاه برتر در جذب دانشجویان خارجی را از جمله افتخارهای داشگاه کاشان برشمرد و گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان در سال گذشته رتبه نخست را بین دانشگاه ها و مرکزهای آموزش عالی کشور کسب کرد.

زراعت به تدوین برنامه چهار ساله دانشگاه اشاره کرد و افزود : در سال سوم تدوین این برنامه حدود 66درصد آن عملیاتی شده است.

رئیس دانشگاه کاشان در مراسم افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه های این دانشگاه با حضور معاون اداری مالی دانشگاه، ابراز امیدواری کرد با کمک معاونت اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات وفناوری، طرحهای نیمه تمام این دانشگاه تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور معاون اداری مالی وزارت علوم میزان مطالبات دانشگاه پرداخته شود و با پرداخت 50 درصدی از اعتبارات، طرح های نیمه تمام خیران تسریع و تکمیل یابد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر