کد خبر: 868738
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
اداره کل میراث فرهنگی گلستان
ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی گلستان از برگزاری جشنواره شبهای فرهنگی گلستان با حضورجمعی از مسوولین وهنرمندان در محوطه برج میلاد خبر داد

جشنواره شبهای فرهنگی گلستان با حضور خلدی نسب رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، غراوی نماینده مردم شریف شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ،  درویش پور مدیرعامل برج میلاد، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و جمعی از مسوولین ، هنرمندان و مردم فرهنگ دوست در محوطه برج میلاد تهران افتتاح شد.

غراوی نماینده مردم شریف شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و همکارانش در برگزاری این جشنواره باشکوه فرهنگی در برج میلاد گفت: گردشگری می‌تواند اقتصاد کشور را متحول کند و باید در این حوزه کار شود و به متولیان امر گردشگری کمک کرد .

ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان برگزاری اولین شب فرهنگی گلستان در برج میلاد گفت: آنچه در این شب فرهنگی از استان گلستان  به نمایش و اجرا در آمد تنها گوشه ای از ظرفیت ها و قابلیت های این استان بود.

 او ادامه داد: اینجانب به نمایندگی از مردم فهیم و فرهنگ دوست گلستان از همه عزیزان دعوت میکنم تا با حضور در این استان سرسبز، با همه ظرفیت ها اقوام ، ایین ها، رسوم ، جاذبه های گردشگری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی آن آشنا گردند.

لازم به ذکر است رویش پور مدیر عامل برج میلاد در این مراسم  با اهدا لوح سپاس از ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در خصوص برگزاری باشکوه شب های فرهنگی گلستان در محوطه این برج تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در این مراسم  از سرپرست گروه های موسیقی و آیینی نجوای کتول، نوای  صحرای گلستان، نغمه های بندرگز و گروه آیینی قوم قزلباش شهرستان رامیان استان گلستان تقدیر شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر