کد خبر: 868562
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان:
عملکرد بخش‌های مختلف اتاق بازرگانی باعث شده که اتاق اصفهان جزو چهار اتاق برتر جهان در کنار اتاق‌های لندن و هند قرار گیرد

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اختصاص خط اعتباری دولت برای بازسازی سوریه گفت:180 میلیون دلار از این خط اعتباری  در بخش صنایع هزینه می‌شود  و صنایع استان اصفهان به‌ویژه صنعت ساختمان می‌تواند از این فرصت استفاده کند.

به گزارش جوان آنلاین ، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در پنجمین جلسه کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان از ظرفیت سنگ استان اصفهان برای صادرات به سوریه خبر داد و  اظهار کرد: صادرات سنگ و مصالح ساختمانی می‌تواند در بخش معدن استان تحول ایجاد کند .

وی از برگزاری 560 همایش طی یک سال در اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد و افزود: افزایش تعداد اعضای اتاق از 1700 به 2700 ، برگزاری همایش‌های آموزشی و عملکرد بخش‌های مختلف اتاق باعث شده که اتاق بازرگانی اصفهان جزو چهار اتاق برتر جهان در کنار اتاق‌های لندن و هند قرار گیرد.

سهل‌آبادی تصریح کرد: نسبت به بخش معدن بی‌توجهی می‌شود و امیدواریم وزیر صنعت ،معدن و تجارت نگاه ویژه ایی به این بخش که می‌تواند جایگزین نفت شود، داشته باشد.

هم چنین رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: حضور کمیسیون معادن در پایان نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا فرصتی برای بازاریابی و معرفی صنعت سنگ استان اصفهان و ایران است.

احمد خوروش تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی با هلدینگ های سنگ‌های تزیینی با حضور شرکت‌کنندگان استان اصفهان برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار