کد خبر: 868399
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
مدیر مصرف برق اصفهان :
مدیر مصرف برق اصفهان گفت: در حال حاضر سه هزار نفر از مشترکان برق استان اصفهان، در طرح های تشویقی مصرف وصرفه جویی برق مشارکت کردند

 محمد مهدی عسگری در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: بدنبال کاهش مصرف برق در اصفهان، طرح‌های تشویقی برای مشترکان خود قرار داد ه ا یم که در این طرح‌ها تاکنون سه هزار نفر شرکت نموده اند.

وی بیان داشت: به منظور کاهش مصرف برق برای تمام مشترکان اعم از خانگی، صنعتی و تجاری طرح‌های تشویقی گذاشته شد.

مدیر مصرف شرکت توزیع برق اصفهان با اظهارنمود : به تمام افرادی که مدیریت مصرف برق داشتند و در کاهش برق مشارکت نمودند پاداش تخصیص می یابدو از مشترکان خانگی و تجاری کوچک خواسته ایم که اگر تمایل به شرکت در این طرح دارند با ارسال شماره رمز اشتراک خود را اعلام کنند.

وی گفت: تمام افرادی که در طرح های تشویقی مشارکت کردند، کنتور آنها قرائت می‌شود و میزان همکاری‌شان مشخص می‌شود و از پاداش نقدی و غیرنقدی بهره مند خواهند شد.

عسگری درباره استفاده از لامپ‌های کم مصرف بیان کرد: دولت از۶ سال قبل لامپ‌های کم مصرف را با قیمت نیم بها در اختیار مردم قرار داد اما زمانی که فناوری لامپ‌های ال ای دی به ایران وارد شد یکی از مشکلات این بود که قیمت تمام شده در ایران بالا رفت و مشترکان توان خرید این نوع لامپ‌ها را نداشتند.

وی ادامه داد: وزارت نیرو و دولت وام‌هایی را در اختیار تولیدکنندگان لامپ‌های کم مصرف و پرمصرف قرار دادند تا خطوط تولید خود را تغییر داده و لامپ ال ای دی با قیمت مناسب تولید کنند.

عسگری تاکید کرد: لامپ‌های ال ای دی، تولید داخل کیفیت خوبی دارد و قیمت آن هم از لامپ‌های بی‌کیفیتی که از خارج وارد می‌شود چندان بالاتر نیست، در واقع دولت با حمایت از تولیدکنندگان سعی کرده که قیمت تمام شده این نوع لامپ‌ها را کاهش دهد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار