کد خبر: 868361
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
دو روزنامه ابتكار و بهار، اولي به مديرمسئولي محمد علي وكيلي نماينده اصلاح‌طلب مجلس و دومي منسوب به عارف و از حاميان جدي او و فراكسيون اميد، عليه عارف و وكيلي دست به افشاگري زدند.
دو روزنامه ابتكار و بهار، اولي به مديرمسئولي محمد علي وكيلي نماينده اصلاح‌طلب مجلس و دومي منسوب به عارف و از حاميان جدي او و فراكسيون اميد، عليه عارف و وكيلي دست به افشاگري زدند.
 
روزنامه ابتكار خبر از يك معامله در فراكسيون اميد مي‌دهد و بر مبناي آن عارف و فراكسيونش را زير سوال مي‌برد: «شنيده‌ها حاكي از اين است كه طبق توافق فراكسيون اميد با مستقلان مجلس قرار بوده است فراكسيون اميد به رحماني فضلي، وزير پيشنهادي كشور كه در ابتدا نسبت به او انتقادات زيادي از سوي اعضاي فراكسيون اميد مطرح بود رأي بدهند، در عوض فراكسيون مستقلان نيز در رأي به آذري جهرمي كه به واسطه حواشي پيرامونش مورد وفاق اين فراكسيون نبوده، رأي ندهند. ولي باز هم فراكسيون مستقلان با تكرار بي اخلاقي كه در موضوع رأي‌گيري اعضاي هيئت رئيسه در سال دوم مجلس داشتند، به عبارتي آنها را دور زدند. البته اين مسئله از فراكسيون اميد به رياست محمدرضا عارف و چگونگي مديريت شرايط، سلب مسئوليت نمي‌كند و تا حدي مسئوليت اين اتفاق به عهده اين فراكسيون است... چهره‌هاي سياسي اصلاح طلب نسبت به اين نتيجه معترض هستند و با انتقاد از عملكرد فراكسيون اميد مسئوليت رأي نياوردن بي‌طرف و رأي آوردن بالاي رحماني فضلي و رأي اعتماد به جهرمي و ربيعي را متوجه عملكرد ضعيف فراكسيون اميد مي‌دانند...»
 
البته اين حمله روزنامه ابتكار به فراكسيون اميد و عارف از سوي حاميان عارف بي جواب نمانده و روزنامه بهار از حاميان سرسخت عارف در مورد پسر محمدعلي وكيلي دست به افشاگري‌زده و نوشته شركتي كه پسر 26 ساله وكيلي مديرعامل آن شده، خلاف ادعاي پدرش چندان هم كاغذي نبوده است: «صاحب امتياز و مدير مسئول روزنامه ابتكار در حالي مدعي شده فرزندانش كارمند ساده‌اي بيش نيستند كه بنابر شواهد موجود، مهدي وكيلي فرزند ۲۶ ساله وي مديرعامل شركت معدني صنعتي كاوشگران آتيه صبا... از زير مجموعه‌هاي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي است. همچنين پسر بزرگ وكيلي كه ۲۹ سال دارد نيز عضو هيئت مديره دوده صنعتي پارس (فعال در حوزه پتروشيمي) است. شركتي كه بخش بزرگي از سهام آن مربوط به شركت‌هاي سرمايه‌گذاري زيرمجموعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي است. » بهار در بخشي ديگر از مطلبش عليه مديرمسئول روزنامه ابتكار آورده كه «وكيلي خود را تا چندي پيش مخالف سرسخت وزير كار نشان مي‌داد اما اين موضوع مقطعي بود و زود فروكش كرد، به خصوص در روزهاي منتهي به رأي اعتماد به وزرا ديگر اثري از اين مخالفت سرسختانه نبود و همين موضوع هم به دامنه‌دارشدن ابهامات موجود و ايجاد شائبه بيشتر در اين زمينه كمك كرد. » گفتني است رها كردن طرح استيضاح وزير با وجود چندين هفته جنجال‌هاي رسانه‌اي از سوي وكيلي، در كنار انتصاب فرزند دهه هفتادي وي به عنوان مديرعامل يكي از شركت‌هاي مربوط به وزارت كار، شبهه‌هاي فراواني را ايجاد كرده است.

***
گفتن از ژن خوب نشانه صفاي باطن پسر عارف است!
علي مطهري نماينده تهران كه اغلب در رسانه‌هاي اصلاح طلب با عنوان «فرزند شهيد مطهري» نام برده مي‌شود و انتقاد به او را نشانه بي حرمتي به شهيد مطهري مي‌دانند، روز گذشته در برابر سوالي پيرامون دو آقازاده اصلاح‌طلب ترجيح داد وارد بحث نشود.
مطهري در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه بعضي از فرزندان اعضاي فراكسيون اميد براي پدرشان حاشيه درست كرده‌اند مانند پسر عارف يا اخيراً هم در مورد فرزندان «وكيلي» مباحثي مطرح شده، چه نظري داريد يا به طور كلي نظرتان در مورد ژن خوب چيست، گفت: حالا ديگر وارد اين بحث‌ها نشويم!
 
او البته در عين حال جمله‌اي گفت كه نشان مي‌دهد نظرش منفي هم نيست! مطهري درباره اينكه حتي بسياري از اصلاح‌طلبان هم به اين مسئله واكنش نشان داده‌اند، گفت: «اگر پسر عارف نبود سروصدا نمي‌شد و اين نشانه صفاي باطن ايشان است كه اينطور صحبت مي‌كنند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار