کد خبر: 868321
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
رئيس پليس تهران در تازه‌ترين عمليات مأموران تحت امرش از جمع‌آوري 600 معتاد متجاهر و بازداشت 150 خرده فروش مواد‌مخدر در چهار نقطه از تهران خبر داد.
رئيس پليس تهران در تازه‌ترين عمليات مأموران تحت امرش از جمع‌آوري 600 معتاد متجاهر و بازداشت 150 خرده فروش مواد‌مخدر در چهار نقطه از تهران خبر داد. سردار رحيمي با تأكيد بر اينكه مجال جولان سوداگران مرگ در تهران به سرآمده از دستگاه‌هاي مسئول درخواست كرد براي عمل به مسئوليت‌هايشان پاي كار بيايند.
 
سردار حسين رحيمي در حاشيه اجراي اين طرح كه در دره فرحزاد برگزار شد، به خبرنگاران گفت: جمع‌آوري معتادان متجاهر و خرده‌فروشان موادمخدر از روز دوشنبه در حوزه استحفاظي سركلانتري‌هاي ۱، ۲، ۳ و ۱۱ در دستور كار قرار گرفت و بيش از ۶۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوري و بيش از ۱۵۰ نفر از خرده‌فروشان موادمخدر نيز دستگير شدند.
 
وي با تأكيد بر اينكه تلاش مي‌كنيم چهره پايتخت از حضور معتادان پاك شود، ادامه داد: بيش از 600 معتاد متجاهر كه برخي از آنها موادمخدر نيز توزيع مي‌كردند،جمع‌آوري و به مركز بازپروري فشافويه منتقل شدند. از اين تعداد برخي زن هستند كه آنها نيز براي ترك اعتياد و بازپروري به كمپ ويژه انتقال داده مي‌شوند. رئيس پليس تهران با بيان اينكه اين عمليات با تلاش مأموران مبارزه با مواد‌مخدر و پليس پيشگيري پايتخت اجرا شد، افزود: در همين ارتباط 185 كيلوگرم انواع مواد‌مخدر و همچنين آلات و ادوات مصرف موادافيوني نيز كشف و ضبط شده است. سردار رحيمي تأكيد كرد كه اجراي طرح مبارزه با خرده‌فروشان موادمخدر و جمع‌آوري معتادان متجاهر با قوت و به صورت جدي در تهران پيگيري خواهد شد.
رئيس پليس تهران بزرگ در خصوص احتمال بازگشت دوباره معتادان متجاهر نيز گفت: مأموران در اين مكان‌ها مستقر خواهند شد و از دستگاه‌هايي مانند شهرداري، بهزيستي و وزارت بهداشت نيز درخواست مي‌كنيم كه معتادان متجاهر در سطح شهر را رها نكنند.
 وي در پاسخ به اين سؤال كه چرا به‌‌رغم جمع‌آوري‌هاي مكرر معتادان خياباني و دستگيري خرده‌فروشان مواد‌مخدر از سوي پليس دوباره اين افراد به پاتوق‌هاي مواد‌مخدر سرازير مي‌شوند، گفت: بايد توجه داشت تنها يك بخشي از ساماندهي معتادان خياباني در اختيار پليس است و دستگاه‌هاي ديگر در اين بخش مسئوليت دارند و با توجه به اينكه ممكن است در ادامه كار مشكلاتي ايجاد شود، شاهد بازگشت مجدد معتادان خياباني به پاتوق‌هاي مواد‌مخدر هستيم. رئيس پليس پايتخت در ادامه با تأكيد بر جديت پليس بر ساماندهي معتادان خياباني و برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر گفت: ما به مردم پايتخت قول خواهيم داد فضاي جولان و مانور را از خرده‌فروشان موادمخدر خواهيم گرفت، ولي لازم است ساير لايه‌هاي مسئول در اين بخش نيز به صورت قاطع پاي كار بيايند تا خيابان‌هاي ام‌القراي اسلامي و پايتخت كشورمان از وجود اين افراد پاك شود.
 
اجراي طرح امنيت تفرجگاه‌هاي تهران
رئيس پليس تهران همچنين با اشاره به اجراي طرح امنيت تفرجگاه‌ها در سطح پايتخت گفت: اين طرح با هدف استفاده بهينه و تأمين آرامش خانواده‌ها هنگام استفاده از اماكن تفريحي و تفرجگاه‌هاي شهر اجرا مي‌شود. سردار رحيمي گفت: پاكسازي عرضه‌كنندگان موادمخدر، معتادان متجاهر و همچنين افراد هنجارشكن مهم‌ترين هدف اجراي اين طرح در مكان‌هاي تفريحي تهران است. وي با تأكيد بر اينكه امنيت و آرامش حاكم بر تمامي تفرجگاه‌ها پايتخت را تضمين مي‌كنيم، خاطر‌نشان كرد: حضور مأموران در اين مكان‌ها تا ساعتي كه خانواده‌ها در آنجا به سر مي‌برند، فعال و پرشمار خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار