کد خبر: 868277
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
مربی تیم وزنه برداری دانشجویان ایران گفت: می‌خواستیم مدال جابر بهروزی در مسابقات یونیورسیاد قطعی شود ولی وزنه از دست وی افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر از چین تایپه، اصغر ابراهیمی پس از مقام چهارمی جابر بهروزی در رقابت‌های دسته ۷۷ کیلوگرم وزنه‌برداری بازی‌های یونیورسیاد، گفت: ما در حرکت دوم دوضرب جابر بهروزی تلاش کردیم که مدالش را قطعی کنیم و خواستیم وزنه‌ای بزند که ارزش مدال داشته باشد اما متاسفانه وزنه از دستش افتاد و چهارم شد.

او ادامه داد: ما در حرکت دو ضرب به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که با حرکت دوم مدال جابر قطعی شود و در حرکت سوم برای رقابت با وزنه‌برداران بالاتر از خود برود اما وزنه برداری همین است و در یک لحظه ممکن است همه چیز عوض شود. جابر هم خیلی تلاش کرد اما وزنه از دستش رها شد.

ابراهیمی درباره انتظاری که از بهروزی برای کسب مدال وجود داشت، بیان کرد: با توجه به تجربه‌ای که جابر بهروزی دارد و حتی در سال ۲۰۱۳ هم مدال طلای بازی‌ها را به دست آورد انتظار از او وجود داشت که دوباره صاحب مدال شود اما امروز سهمش مقام چهارمی بود.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که ایران شانس کسب مدال طلا در وزنه‌برداری را دارد یا خیر؟ تصریح کرد: تمام وزنه‌برداران به امید کسب مدال به این رقابت‌ها آمده‌اند حتی در برخی اوزان مدال‌آوران المپیک و جهان هم حضور دارند و سطح رقابت‌ها بالا است. از این رو نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. تمام کشورها آماده قدم به این رقابت‌ها گذاشتند و امیدوارم که ملی‌پوشان نتایج بهتری بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار