کد خبر: 868127
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
حكم سه‌بار قصاص قاتل معروف به گوش‌بر، با تأييد در ديوان عالي كشور در آستانه اجرا قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ما، چهارم مرداد ماه سال 93، مأموران پليس جسد پسر 25ساله‌اي به نام احسان را در زمين‌هاي كشاورزي حاشيه آزاد راه خليج فارس كشف كردند. در حالي كه بررسي‌ها در جريان بود جسد مثله شده زني جوان در يافت آباد كشف شد. در بررسي‌هاي بعد معلوم شد كه عامل دو قتل مردي به نام مجيد است كه 24 آذر ماه سال 93 بازداشت شد. مجيد در شرح قتل اول گفت: احسان از دوستانم بود و بدهكار بود، اما طلبش را نمي‌داد. روز حادثه براي گرفتن طلبم رفتم كه با هم درگير شديم و او را به قتل رساندم.
او در شرح ماجراي دومين قتل هم گفت: مدتي قبل از حادثه با نازنين آشنا شدم با او رابطه داشتم تا اينكه همسرم از ماجرا با خبر شد. از نازنين خواستم رابطه‌مان را قطع كنيم كه قبول نكرد. براي اينكه وفاداري‌ام را به همسرم ثابت كنم، تصميم گرفتم نازنين را به قتل برسانم. بعد از قتل، گوش‌ها و بيني‌ نازنين را بريدم و داخل الكل گذاشتم و براي همسرم بردم.
 
بعد از اعتراف به دو قتل، در بازجويي از همسر مقتول بود كه از سومين جنايت نيز پرده برداشته شد. او به مأموران گفت: روزي همسرم مقداري لوازم خودرو و دو دستگاه گوشي تلفن همراه به خانه آورد و گفت اينها امانتي يكي از دوستانم است.
با بررسي يكي از گوشي‌ها، عكس جواني را ديدم كه حجله او را سر خيابان ديده بودم. احتمال مي‌دهم قاتل او شوهرم باشد. در ادامه مجيد ماجراي قتل سوم را نيز شرح داد و گفت: با اصغر نيز اختلاف مالي داشتم كه او نيز از پرداخت طلبش طفره مي‌رفت، به همين خاطر در بيست و هفتم مهر ماه در يك درگيري او را كشتم.
 
با اقرارهاي متهم، پرونده در بهمن ماه سال 95 روي ميز هيئت قضايي شعبه دهم دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت. با درخواست قصاص از سوي اولياي‌دم سه مقتول، متهم بار ديگر ماجراي سه قتل را شرح داد.‌  در پايان هيئت قضايي متهم را به سه بار قصاص، سه سال حبس، 148 ضربه شلاق به خاطر سرقت، 99 ضربه شلاق به خاطر رابطه نامشروع و پرداخت ديه به خاطر جنايت بر ميت محكوم كرد. اين حكم در شعبه 47 ديوان عالي كشور تأييد شد. به اين ترتيب متهم در يك قدمي چوبه‌دار قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار