کد خبر: 868125
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پسر جواني به صورت نيمه عريان از طبقه چهارم ساختمان مسكوني در يكي از خيابان‌هاي غربي پايتخت سقوط كرد و جان باخت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 23 و 3 دقيقه شامگاه يك‌شنبه 29 مردادماه امسال، قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 137 نصر از مرگ مشكوك پسر جواني با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. تيم‌جنايي در محل حادثه كه حياط‌خلوت ساختمان شش طبقه مسكوني‌اي در حوالي خيابان پاتريس لومومبا بود، با جسد خونين پسر جواني روبه‌رو شد كه شلوارك صورتي رنگي به پا داشت. نخستين بررسي‌ها حكايت از آن داشت، پسر جوان از يكي از واحدهاي طبقه چهارم اين ساختمان به داخل حياط سقوط كرده و جان باخته است .
يكي از همسايه‌ها گفت: واحد مسكوني‌اي كه پسر جوان از داخل آن به پايين سقوط كرده، متعلق به زوج جواني است كه مدتي قبل اين واحد را اجاره كردند. آنها خيلي به خانه‌شان رفت و آمد نداشتند و بيشتر مرد خانه به صورت مجردي رفت و آمد داشت. وي ادامه داد: پسر فوت شده مدتي است به اين خانه رفت و آمد دارد. لحظاتي قبل متوجه صداي هولناكي شديم. وقتي بيرون آمديم، با جسد پسر جوان روبه‌رو شديم كه مشخص شد از طبقه چهارم سقوط كرده است. پس از اين مأموران براي بررسي به طبقه چهارم رفتند كه متوجه شدند در آپارتمان قفل است و كسي در آپارتمان حضور ندارد. سپس مأموران با دستور قاضي قفل در آپارتمان را تخريب كردند و وارد خانه شدند. بررسي‌هاي داخل خانه و به‌هم‌ريختگي وسايل حكايت از آن داشت كه آپارتمان مجردي است. باز بودن پنجره يكي از اتاق‌ها نشان مي‌داد پسر فوت‌شده از اين اتاق به پايين سقوط كرده‌است. همچنين مأموران در بررسي‌هاي ديگر با غذاهاي نيمه خورده‌اي روبه‌رو شدند كه مشخص شد ساعتي قبل، از بيرون سفارش داده شده بود. در ادامه مأموران لباس‌ها و كارت شناسايي پسر فوت شده را داخل يكي از اتاق‌ها كشف كردند. در ادامه جسد پسر جوان براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد.
همزمان با شناسايي مستأجر اين آپارتمان، مأموران به دستور قاضي مدير روستا تحقيقات تخصصي خود را براي روشن شدن زوايايي پنهان اين حادثه آغاز كردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار