کد خبر: 867978
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
اختتامیه سومین جشنواره ملی اسباب بازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
سومین جشنواره ملی اسباب بازی برترین هایش را شناختمناف یحیی‌پور دبیر سومین جشنواره ملی اسباب بازی در ایین اختتامیه ان گفت: تشکیل هفت کارگروه عمومی و اختصاصی با حضور افراد حقوقی و حقیقی مرتبط با اسباب بازی از دستاورد های این دوره بود، در این دوره افزون بر فراهم شدن مقدمات فعالیت مستمر و جدی جشنواره ملی اسباب بازی گام‌های اولیه تدوین استانداردهای این هنر برداشته شد.
یحیی‌پور ادامه داد:در سومین جشنواره ملی اسباب بازی شمارغرفه ها از71 به 104 عدد رسیدوبا توجه به تجربه دو دوره گذشته، رویکرد ما به سمت ارائه بازی‌های ایرانی و حرکتی رفت .همچنین محله اسباب‌بازی‌ها را با حضور مربیانی از پنج استان کشور دایر کردیم. 
مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم در این ایین گفت: نمایشگاه امسال دو واقعیت مهم و امید بخش را آشکار کرد. افزایش معنادار استقبال مردم از نمایشگاه و دقت نظر در انتخاب اسباب بازی ها نشان می دهد که والدین و بچه‌ها نسبت به انتخاب هایشان حساس شده اند و این امر می تواند سبب پیشرفت این صنعت هنر شود.
علیرضا حاجیان زاده افزود: اگرچه سهم بازار داخلی با وضعیت مطلوب فاصله دارد اما میل به دستیابی به اسباب بازی‌های مفیدتر به شکل معناداری بالا رفته است و این دوره از جشنواره ملی اسباب بازی را می توان دوره امید خواند.
در این مراسم از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره تقدیر شد. در سومین جشنواره ملی اسباب بازی 15 اثر ثبتی،5 اثر تولیدی و3 اثر ایده بازار شرکت کردند و این جشنواره23 برگزیده داشت.
سومین جشنواره ملی اسباب بازی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 24 تا 28 مرداد برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار