کد خبر: 867851
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
معاون آموزشی دانشگاه از کسب عنوان "پژوهشگر برجسته" از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد
معاون آموزشی دانشگاه اظهار داشت: یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  به عنوان "پژوهشگر برجسته" در سال جاری شناخته شد.
دکتر همایون نادریان گفت: امیر قادری دانشجوی مقطع دکترای تخصصی رشته مطالعات اعتیاد با کسب امتیاز 91/121 توانست عنوان "پژوهشگر برجسته و دانشجوی استعداد درخشان" را در سال 1396 کسب نماید.

 وی، با اشاره به اینکه قادری دومین دانشجوی دانشگاه است که در سال جاری این موفقیت را کسب کرده، افزود: این افتخار به همت دفتر استعدادهای درخشان و پیگیری های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه به دست آمد.

دکتر نادریان تصریح کرد: دانشجوی پژوهشگر برجسته طبق دستورالعمل اجرایی نحوه امتیازدهی به فعالیت های تحقیقاتی دانشجویان پژوهشگر موضوع بند"ک" ماده 2 آئین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان انتخاب می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون شش نفر از دانشجویان دانشگاه در سال های گذشته تاکنون موفق  به کسب رتبه پژوهشگر برجسته شده اند، علاقه مندی دانشجویان به امور پژوهشی و آشنایی با آیین نامه ها ی موجود را نتیجه تعامل روز افزون دو معاونت آموزشی و تحقیقات و فناوری دانست.

معاون آموزشی دانشگاه، این موفقیت ارزنده را به این دانشجوی استعداد درخشان، کلیه اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.
گفتنی است محمد بهنام دانشجوی مقطع کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی نیز پیش از این توانست با کسب امتیاز 5/57 عنوان "پژوهشگر برجسته و دانشجوی استعداد درخشان" را در سال جاری کسب نماید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر