کد خبر: 867785
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: یاد از ایثارگران در واقع یادآوری کردن روحیه ایثار و فداکاری است و ما نباید این آسایش و امنیت که حاصل از خودگذشتگی آزادگان، جانبازان و شهداست را فراموش کنیم.

به گزارش جوان از کردستان، کریم ذوالفقاری در مراسم تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی کردستان، اظهار کرد: هر کاری که در حق ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز شهدا انجام دهیم در برابر بزرگی ایشان و فداکاری‌هایشان قابل مقایسه نیست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: یاد از ایثارگران در واقع یادآوری کردن روحیه ایثار و فداکاری است و ما نباید این آسایش و امنیت که حاصل از خودگذشتگی آزادگان، جانبازان و شهداست را فراموش کنیم.

وی با اشاره بهتلاش و زحمت ایثارگران در جهاد کشاورزی افزود: به یمن تلاش‌های گذشته، امروزه در بخش کشاورزی استان اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است.

ذوالفقاری افزود: ما به عنوان متولیان بخش کشاورزی تمام توانمان را بر این گذاشته‌ایم که محصولاتی سالم و با کیفیت تولید کنیم که علاوه برافزایش تولید در سطح، افزایش درآمد بهره‌برداران بخش کشاورزی، پایداری در تولید در کشور را نیز به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه میزان تولیدات محصولات کشاورزی در سال 92 یک میلیون و 800 هزار تن در استان بوده است، گفت: در سال 95 با تلاش بهره‌برداران و کشاورزان و همدلی آنها با مسوولین بخش، این میزان تولید به 2 هزار و 600 تن افزایش یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان خاطرنشان کرد: سالزراعی 95-96 نامناسب‌ترین سال به لحاظ شرایط جوی بوده است با وجود اینکه بسیاری از مزارع گندم ما به علت سرما، خیلی دیر (15 فروردین ماه) جوانه زدند ولی با تلاش همکاران و کارشناسان بخش توانسته‌ایم بیش از 490 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری کنیم.

وی تاکید کرد: با وارداتدو رقم نخود اصلاح‌شده و مناسب با شرایط آب و هوایی استان،برای زمین‌های دیم، زیر نظر پروژه ایکاردا می‌توان درآمد در دیم زارهای استان را به بیش از 3 برابر افزایش داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر