کد خبر: 867768
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
شهردار تبریز:
شهردار تبریز با اشاره به این‌که محله قدیمی کرکج، در مسیر مهم‌ترین ورودی شهر واقع شده‌است، گفت: این محله قدیمی با توجه به برخورداری از قابلیت‌های تاریخی و اجتماعی، باید در توسعه شرق شهر، نقش‌آفرین باشد.
دکتر صادق نجفی در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح کرکج، با بیان این مطلب اظهار داشت: بخش مهمی از برنامه‌های گردشگری شهر، مربوط به اقدامات عمرانی و خدماتی در ورودی شهر است؛ محله قدیمی کرکج در ورودی شرقی تبریز واقع شده و معتقدیم سهم این منطقه از تحولات گردشگری، باید به بهترین شکل ممکن، محقق شود.

 وی افزود: خوشبختانه برنامه‌های خدماتی، عمرانی و توسعه فضاهای ورشی و تفریحی که شهرداری منطقه پنج در سال‌های اخیر، در کرکج عملیاتی کرده، این محله را از محرومیت و انزوای قدیمی تا حدود زیادی جدا کرده‌است؛ این اقدامات، همچنان ادامه خواهد داشت تا کرکج، به نقطه‌ شایسته توسعه و ارزش افزوده دست بیابد.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که تقاطع غیرهمسطح کرکج با شتاب و کیفیت مشابه پروژه‌های سال‌های اخیر، اجرا خواهد شد، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای این امر پیش‌بینی دیده شده و مقرر شده سازمان عمران، راساً و بدون استفاده از پیمانکار واسطه، این پروژه را در اسرع وقت تکمیل کند.

 شهردار تبریز یادآور شد: شهرداری منطقه پنج در چهار سال اخیر با اجرای پروژه هایی همچون بزرگراه دو کمال، تقاطع غیر همسطح اتصال کوی نصر به رودکی و احداث چندین رشته مسیر گشایی به یکی از مناطق فعال در زمینه کاهش ترافیک تبدیل شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر