کد خبر: 867757
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کارهای نوپا (فاوا) در پارک علم و فناوری سمنان تاسیس شد.
حمیدرضا اصغری هدف از تاسیس این مرکز را عرضه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی به اعضای زیست‌بوم کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان اعلام کرد.
وی افزود: ایجاد هماهنگی و تعامل موثر بین اعضای زیست‌بوم کارآفرینی مبتنی بر فاوا، آسان سازی و رشد کسب و کارهای نوپای محلی برای حفظ سرمایه‌های انسانی و عرضه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی از دیگر هدف های راه اندازی این مرکز است.
اصغری ادامه داد: در این مرکز همچنین به کسب و کارهای نوپا مشاوره‌های فنی و حقوقی داده شده و کارگاه آموزشی مرتبط با ایجاد و توسعه کسب و کارهای نوپای فاوا و جذب سرمایه گذار هم انجام می شود.
پارک علم و فناوری استان سمنان سال 1381 بر اساس مصوبه شورای گسترش آموزش عالی، فعالیت خود را در شهرستان شاهرود آغاز کرد.
این پارک در فضایی حدود 37 هکتار در مسیر بزرگراه شاهرود - تهران و در نزدیکی دانشگاه صنعتی شاهرود ، شهرک صنعتی شاهرود و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ساخته شده است .
پارک علم و فناوری استان سمنان در شهریور ماه سال 1381 بر اساس مصوبه شورای گسترش آموزش عالی، همزمان با تبدیل یا ادغام سایر مراکز استانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران فعالیت خود را در استان سمنان در شهرستان شاهرود آغاز نمود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر