کد خبر: 867723
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مأمور سابق ساواك كه متهم است پسر خوانده و عروسش را به طرز هولناكي به قتل رسانده‌است، روز گذشته بازجويي‌شد.
به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده از صبح 11‌مردادماه امسال با كشف دو سر بريده شده در زمين خاكي بزرگي حوالي خيابان شيخ بهايي در شمال تهران به جريان افتاد. در حالي كه قاتل تلاش كرده بود رد پايي از خود برجاي نگذارد بررسي‌ها و تحقيقات قضايي پليسي نتيجه داد و قاتل كه پيرمرد 75 ساله‌اي بود، شناسايي و دستگير شد. صبح ديروز متهم كه از مأموران سابق ساواك است، براي ادامه بازجويي به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد. وي مقابل قاضي سجاد منافي‌آذر به جرم خود اقرار كرد.
 
متهم با ابراز پشيماني گفت: شهرام را خيلي دوست داشتم به همين دليل خانه‌ام را به نام او كردم، اما او قدر ناشناس بود و خيلي من و همسرم را آزار و اذيت مي‌كرد. او هر شب به خانه مي‌آمد و 10 هراز تومان پول از من مي‌گرفت. شب پنج‌شنبه 5‌مردادماه وقتي به او پول ندادم، مرا به شدت كتك زد و همين موضوع باعث شد تا نقشه قتل او را طراحي و اجرا كنم. وي در پاسخ به سؤالي درباره نگهداري سه اسلحه در خانه‌اش گفت: من شكارچي حرفه‌اي هستم و از دوران نوجواني علاقه زيادي به شكار داشتم. من همه نوع حيوان از كبوتر گرفته تا حيوانات وحشي چهار پا شكار كرده‌ام.
 
به همين دليل سه اسلحه شكاري داشتم.  وي درباره اقامت 15 ساله‌اش در انگلستان گفت: من مأمور سابق ساواك بودم و آن زمان از طرف ساواك مأمور شدم به انگلستان بروم و به پرونده‌هاي ايراني‌هاي خارج از كشور رسيدگي كنم. چند سالي آنجا بودم تا اينكه پدرم فوت كرد و مادرم تنها شد و به همين دليل به ايران آمدم. متهم در پاسخ به اين سؤال كه در زمان همكاري با نهاد امنيتي رژيم سابق مرتكب قتل ديگري شده‌اي يا نه ابتدا سكوت كرد و در ادامه مدعي شد كه كسي را به قتل نرسانده است. وي در پايان گفت: من از اينكه جگر گوشه‌ام را به قتل رساندم پشيمان هستم، اما اگر مي‌دانستم شناسايي مي‌شوم حتماً نقشه ديگري طراحي مي‌كردم. متهم در ادامه براي بررسي سلامت روحي و رواني‌اش به دستور قاضي منافي‌آذر به پزشكي قانوني معرفي شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار