کد خبر: 867646
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است نه تنها چلسی شانس اصلی قهرمانی است، بلکه نسبت به فصل گذشته قوی‎تر هم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد، معتقد است نه تنها چلسی در رقابت‌های این فصل شانس اصلی قهرمانی و دفاع از عنوانش است، بلکه نسبت به فصل گذشته قوی‎تر هم شده است.

آنتونیو کونته بعد از قهرمان کردن تیمش در لیگ جزیره، دوران سختی را گذراند. او شاهد فروش نمانیا ماتیچ به منچستریونایتد و البته ناکامی در جذب روملو لوکاکو بود. با این حال مورینیو معتقد است تیم سرمربی ایتالیایی هنوز هم شانس اصلی موفقیت است.

مورینیو در این باره در کنفرانس مطبوعاتی گفت: برای مثال وقتی مردم می‎گویند چلسی بازیکن مهمی را در میانه زمین از دست داده، باید به این هم توجه کنند که اگر یک بازیکن از دست بدهید و برای مثال باکایوکو و درینکواتر را بخرید، مشکل چیست؟ مشکل زمانی است که بازیکن بفروشید و بازیکن نخرید. اما وقتی می‎فروشید و به خرید ادامه می‎دهید مشکل چیست؟

ژوزه در ادامه گفت: شاید بتوان گفت که چلسی حتی از فصل قبل هم قوی‎تر شده است. فکر می‌کنم همه تیم‌‎های سطح بالا در لیگ برتر به اندازه کافی قوی هستند و توان مالی‎اش را هم دارند که برای هر بازیکنی رقابت کنند.

مورینیو درباره شانس اصلی قهرمانی هم گفت: از نظر من شانس اصلی قهرمانی با قهرمان فصل گذشته است. همیشه همین نظر را دارم چون معتقدم دلیلی داشته که این‎ها قهرمان شده‌اند. وقتی قهرمان می‎شوی یعنی فصل بعد هم شانس اصلی هستی.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار