کد خبر: 867567
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: تقریباً 70 هفته پیاپی در 200 محله شهر اصفهان حاضر شدیم و طرح‌هایی را افتتاح و پروژه‌هایی را کلنگ زنی کردیم و در همین مدت جلسات پاسخگویی در مناطق 15 گانه شهر را ادامه دادیم

به گزارش جوان آنلاین، مهدی جمالی‌نژاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت سالروز آزادگان به کشور اظهار داشت: از این که توانستم دو سال در سمت شهرداری خدمت گذار مردم این شهر ولایت مدار باشم واین توفیقی بود که خدای مهربان نصیب من کرد .

وی افزود: اصفهان به صفات مختلفی نامیده شده که هر کدام کوهی از معنا را در خود جای داده، عظمت، اصالت و قدمتی که نشان از تمدن فاخر شیعی دارد اصفهان را شهری متمایزاز تمام شهرهای دنیا نموده است.

شهردار اصفهان ادامه داد: باید حق مطلب را ادا‌کنم که شأن مردم این شهر از خدمات انجام شده بالاتر بوده اما سعی کردیم به گونه‌ای کار کنیم که مردم شهر طعم شیرین خدمت جهادی در نظام را بچشند و افتخار می‌کنیم که از ابتدای صبح تا نیمه شب تمام قد خدمت کردیم واین خدمت در برابر قطره خون شهدا مانند شهید حججی ذره ایی هم به حساب نمی آید.

جمالی‌نژاد با اشاره به کاهش فاصله طبقاتی بالا و پایین شهر در توزیع خدمات تاکید کرد: در طرح‌ها و پروژه‌های مختلف ارتباطمان را با مردم حفظ کردیم و در یک نمونه استفاده از نظرات اساتید حوزه و دانشگاه است که در برنامه 6700 صفحه‌ای که نوشته شد از آن بهره گرفتیم.

وی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته عنوان کرد: با کمک مردم فاز سه قطار شهری در حال بهره‌برداری است و این طرح که سال‌ها به کندی پیش می‌رفت در دو سال گذشته سرعت گرفت و بخش‌های از آن در حال ارائه خدمات است.

شهردار اصفهان یکی از موفقیت‌های شهرداری اصفهان را جذب سرمایه‌گذاری دانست و یادآور شد: در طول یک سال گذشته بالغ بر 2.5 برابر 10 سال گذشته سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی جذب و چند برابر بودجه شهر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صورت گرفته و همه این‌ها در حالی است که نسبت به سایر کلان‌شهرها، شهر اصفهان برای سرمایه‌گذاری محدودیت‌هایی دارد که به خودی خود اشتغال‌زایی به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: تقریباً 70 هفته پیاپی در 200 محله شهر اصفهان حاضر شدیم و طرح‌هایی را افتتاح و پروژه‌هایی را کلنگ زنی کردیم و در همین مدت جلسات پاسخگویی در مناطق 15 گانه شهر را ادامه دادیم.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از 1000 پروژه در حال فعالیت است که در هفته‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

جمالی‌نژاد در پایان گفت :از تمام مسؤولان استان و شهر به ویژه رهنمودهای آیت‌الله مظاهری و آیت‌الله طباطبایی نژاد قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانم تا جان در بدن دارم ودر هر پستی که باشم خدمت کنم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار