کد خبر: 867565
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر نگاه همه جانبه به تمام شهرستان‌های استان پرهیز از تمرکزگرایی را از اولویت‌های این اداره کل برشمرد.
محمد محمدپور  درمراسم یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران،  واگذاری  امور فرهنگی وهنری به تشکل‌ها و انجمن‌های مردمی را اقدامی عملی برای تحقق این امر برشمرد.

وی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران یکی از رویدادهای مهم فرهنگی و هنری استان عنوان کرد و اظهار داشت: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با استقبال هنرمندان از اقصی نقاط کشور قدم در مسیر رشد و تعالی برداشته  است.

این مقام مسؤول  تئاتر کوتاه را یک اقدام ابتکاری و خلاقانه برای انتقال پیام  در کمترین زمان ممکن به مخاطبان  اعلام کرد و این جشنواره را در  راستای این امر برشمرد.

محمدپور افزود: در صورت فراهم شدن تمهیدات و همراهی، همکاری مردم و مسؤولان ظرفیت لازم برای بین‌المللی شدن جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در سال‌های آتی میسر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی یاد آور شد: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران تا به امروز با حمایت ویژه آحاد مردم با اقتدار یازده دوره متوالی را با موفقیت طی کرده است که  این امر نشان از علاقه‌مندی مردم به این جشنواره است.

 وی ثبت این اثر هنری در تقویم فرهنگی کشور تاکید کرد و گفت: اگر حمایت‌ها به‌صورت مستمر از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ادامه داشته باشد شاهد افقی روشن  برای آن خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با ذکر اینکه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران یکی از رویدادهای مهم فرهنگی و هنری استان و کشور است، تصریح کرد: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با استقبال بی‌نظیر هنرمندان قدم در مسیر تعالی گذاشته است.

وی اضافه کرد: خلاقانه‌ترین اقدامات هنری هنرمندان که در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران به‌کار گرفته شده تئاتر کوتاه است که در کمترین زمان پیام خود را به مخاطب می‌رساند.

محمدپور از بین‌المللی شدن جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در سال‌های آتی خبر داد، گفت: این جشنواره تاکنون با نکات مثبتی که داشت و استقبال هنرمندان در سال‌های آینده به صورت بین‌المللی در منطقه ارسباران برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: ما با تمرکزگرایی با این تعبیر که ایران فقط تهران نیست و آذربایجان‌شرقی فقط تبریز نیست مخالفیم و باید به مناطق به خصوص ارسباران و شهرستان‌ها اجازه دهیم تا از ظرفیت‌ها استفاده کنند.

محمدپور بیان داشت: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران تا به امروز به خود و حمایت‌ها و همراهی مردم و مسؤولان متکی بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در پایان با اشاره به اینکه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران باید در تقویم فرهنگی کشور ثبت شود، خاطرنشان کرد: اگر حمایت‌ها به صورت مستمر از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ادامه داشته باشد یقیناً در آینده‌ای نزدیک به جایگاه اصلی خود دست می‌یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر