کد خبر: 867523
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
در آستانه سالروز ازدواج حضرت علي عليه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله‌عليها كتاب «دل به دل راه داره» در نماز جمعه‌هاي كشور معرفي شد.
امروزه همه مي‌ناليم و فريادمان به آسمان بلند است از هفت‌خوان ازدواج! مهريه‌هاي زياد، تجملات، توقعات بي‌جا و آداب ‌و ‌رسوم غلطي كه با دست خودمان به وجودشان آورديم. اين كارها غير از اينكه هزاران مشكل براي دختران و پسرانِ آماده ازدواج درست كرده، حالا گريبانگير خودمان هم شده و آمار فزاينده طلاق نشان مي‌دهد كه هيچ‌كدام‌شان ضامن خوشبختي يا حتي تداوم زندگي‌ها نيستند.
بيان جسورانه مشكلات و فرهنگ‌هاي غلط ازدواج و ارائه راهكارهاي كاربردي و اصلاحي به همراه تمثيل‌هاي شيرين حجت‌الاسلام قرائتي، كتابي بسيار خواندني و مفيد به نام «دل به دل راه داره» پديد آورده است. اين كتاب راهنماي خوبي براي جوانان در آستانه ازدواج است. كتاب «دل به دل راه داره» به مخاطب كمك مي‌كند تا با فوايد ازدواج و لوازم ابتدايي آن مانند رسيدن به بلوغ‌هاي عقلي، عاطفي و اقتصادي در كنار بلوغ جنسي آشنا شود و با در نظر گرفتن روحيات و خصوصيات شخصي خود مهارت‌هاي مديريت ازدواج را كسب كند.
خواندن كتاب «دل به دل راه داره» مي‌تواند براي آنهايي كه از ازدواج و برخي مشكلات آن واهمه دارند مفيد باشد و ترس خودساخته آنها را برطرف كند، براي مثال آنهايي كه از مخارج ازدواج ترس دارند پس از مطالعه اين كتاب با راهكارهاي رسيدن به يك ازدواج با دوام و البته آسان از نظر هزينه‌هاي مالي آشنا مي‌شوند، براي نمونه در اين كتاب به كاهش تجملات كه يكي از موانع ازدواج است، اشاره شده است. درباره مسئله جهيزيه نيز توصيه‌اي از سوي حجت‌الاسلام قرائتي طرح شده كه بسيار كاربردي و قابل اجرا است.
كتاب «دل به دل راه داره» برگرفته از سخنراني‌هاي دلنشين و رهنمودهاي كارگشاي حجت‌الاسلام قرائتي در زمينه ازدواج و انتخاب همسر است. اين كتاب مي‌تواند هديه‌اي مناسب براي جوان‌هاي در آستانه ازدواج باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار