کد خبر: 867443
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز:
واحد آموزش شرکت ملی گاز ایران طی سالهای اخیر و بویژه سال گذشته متناسب با نقش هیئت مدیره و خط و مشی آن در چشم انداز و پیشبرد اهداف صنعت نفت و گاز فعالیت های تخصصی مناسبی را شروع و اجرایی کرده است.

به گزارش  جوان به نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در سمینار  آموزش اعضای هیت مدیره شرکت ملی گاز ایران که به میزبانی شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد با اشاره به کیفیت مطلوب برگزاری این دوره بیان داشت: از گاز اصفهان که صاحب تندیس های متعدد در حوزه های مختلف خدماتی،تعالی سازمانی ، فنی ، تکریم ارباب رجوع و مسئولیت های اجتماعی است جزء کیفیت مطلوب عملکرد ، نمی توان انتظار داشت.

حسین تقی نژاد ،با تاکید بر ضرورت و نیاز برگزاری این دوره ها ویژه اعضای هیت مدیره گفت:  اعضای  هیئت مدیره نقش مهم سیاست گذاری، هدف گذاری ، هدایت ، کنترل و راهبری در شرکت ها  را  بر عهده دارند و بر اساس  این اهداف می بایست از دانش لازم و متناسب بر خوردار باشند.

وی افزود: خوشبختانه واحد آموزش شرکت ملی گاز ایران طی سالهای اخیر و بویژه سال گذشته   متناسب با  نقش هیئت مدیره و خط و مشی آن در چشم انداز و پیشبرد اهداف صنعت نفت و گاز فعالیت های تخصصی مناسبی را شروع و اجرایی کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، در خصوص برگزاری این دوره آموزشی که با موضوع قرار دادها و قوانین حاکم بر آنها و همچنین برون سپاری فعالیت ها  به میزبانی گاز استان اصفهان در حال برگزاری  است گفت: در گاز استان البرز به عنوان یک شرکت جدید که با محدودیت جذب نیروی انسانی مواجهه است موضوع حجمی کردن فعالیت برون سپاری و داشتن دانش کافی پیرامون آن  و اشراف بر قوانین حاکم بر انعقاد قرار دادها بسیار مهم است.

تقی نژاد بیان داشت: اگر برون سپاری فعالیت ها ، انتخاب پیمانکاران و نیروی کار به درستی ساماندهی  و واگذار شود می توان کیفیت در کار را مشاهده کرد.

وی،با اظهار رضایت از  برگزاری  مطلوب این دوره آموزشی گفت: از میزبانی شایسته شرکت گاز استان اصفهان که همواره در بسیاری از بخش ها سرآمد و پویا عمل می کند تشکر می کنم و به جهت برگزاری این دوره به عملکرد آن از نمره100 حداکثر نمره را می دهم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار