کد خبر: 867416
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
دستور دقيقه نودي نعمت‌زاده
در حالي كه وزير صنعت روزهاي آخر وزارتش را سپري مي‌كند، دبير انجمن شيريني و شكلات گفت: طبق توافق با نعمت‌زاده، قيمت مصرف‌كننده روي شيريني و شكلات، چيپس و اسنك و همچنين محصولات سلولزي بهداشتي حذف مي‌شود.
جمشيد مغازه‌اي در گفت‌ و گو با فارس اظهار داشت: در پي نامه‌نگاري و مذاكراتي كه با وزارت صنعت داشتيم، نعمت‌زاده وزير صنعت با حذف قيمت مصرف‌كننده از روي محصولات شيريني و شكلات، چيپس و اسنك موافقت كرد.
وي تصريح كرد: در مورد زمان اجراي اين طرح با اعضاي هيئت مديره انجمن شيريني و شكلات تصميم‌گيري خواهيم كرد.
وي ادامه داد: اين مسئله همچنين شامل صنايع سلولزي بهداشتي نيز مي‌شود و قرار است فعلاً در مرحله اول، حذف قيمت مصرف‌كننده از روي بسته‌بندي شيريني و شكلات، چيپس و اسنك و محصولات سلولزي بهداشتي صورت گيرد.
مغازه‌اي با بيان اينكه حذف قيمت مصرف‌كننده از روي اين محصولات به نفع توليدكننده و همچنين مصرف‌كننده خواهد بود، اظهار داشت: هنوز اين مسئله به ما ابلاغ نشده و منتظر دريافت آن از سوي دستگاه‌هاي مربوطه هستيم.
وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا حذف قيمت مصرف‌كننده از روي كالاها باعث ايجاد هرج و مرج در قيمت‌گذاري و فروش اين محصولات نمي‌شود؟ گفت: اين طور نيست. تا به حال توزيع‌كنندگان، ارقام درشتي را روي قيمت فروش خود مي‌كشيدند كه به ضرر مصرف‌كننده بود اما حالا قيمت‌ها شفاف‌تر خواهد شد و شركت‌هاي توزيع‌كننده با توجه به ركود بازار براي رقابت با يكديگر و جلوگيري از متضرر شدن، قيمت مناسبي را ارائه خواهند كرد.
به گفته دبير انجمن شيريني و شكلات، قيمت اين محصولات بر مبناي قيمت تمام‌شده توليد به اضافه حاشيه سود 20 درصدي تعيين مي‌شود. وي ادامه داد: قيمت محصولات در مناطق مختلف، متفاوت است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار