کد خبر: 867396
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
فرمانده ناجا با بيان اينكه پليس ايران، مجموعه‌اي جامعه محور و اجتماعي است، گفت: پليس از تمام ظرفيت‌ها براي اجراي صحيح مسئوليت‌ها و وظايف خود بهره مي‌گيرد.
 سردار حسين اشتري در مراسم تكريم و معارفه فرمانده انتظامي استان اصفهان افزود: ناجا مسئوليت حفظ امنيت كشور و كسب اعتماد و مشاركت مردم را برعهده دارد و براي حفظ امنيت كشور با اقتدار تلاش مي‌كند.
 
وي با اشاره به اينكه نيروي انتظامي در عين اقتدار با عطوفت و مهرباني در كنار مردم قرار دارد، اما با قانون گريزان و افراد شرور با جديت برخورد مي‌كند، بيان كرد: پليس بايد حرفه‌اي و دانش‌بنيان باشد و با روحيه جهادي، تلاش مخلصانه را سرلوحه كار خود قرار دهد. سردار اشتري ادامه داد: نيروي انتظامي در عرصه‌هاي مختلف مشغول به خدمت است و با بسياري از تهديدها از جمله نظامي، اجتماعي و فضاي مجازي مقابله مي‌كند.
 وي افزود: پليس ايران، مجموعه‌اي جامعه محور و اجتماعي است و از تمام ظرفيت‌ها براي اجراي صحيح مسئوليت‌ها و وظايف خود بهره مي‌گيرد. وي همچنين از تغيير فرماندهان نيروي انتظامي در هشت‌استان طي هفته آينده خبر داد و افزود: تاكنون فرماندهان جديد استان‌هاي تهران، خراسان رضوي، سيستان و بلوچستان و اصفهان معرفي و از خدمات فرماندهان پيشين تجليل شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار